FANDOM

Bez tytułu

Wyposażenie w Dżina (魔装, Masō) jest to zdolność Zdobywców Lochów, aby przyjąć formę Dżina.

DziałanieEdytuj

Aby aktywować wyposażenie w dżina, zdobywca lochu musi użyć swojego metalowego naczynia, aby umożliwić stanie się jednością z jego dżinem. 

WyglądEdytuj

Bez tytułu1
Kiedy zostanie użyte wyposażenie w dżina, osoba próbuje się jak najbardziej ubodobnić do swojego dżina. Użytkownik nie kopiuje z wyglądu dżina jego cech charakterystychnych jak rysy twarzy, ciała, włosów itp. Lecz raczej ubranie, biżuterię, a nawet cerę jak skrzela, albo kolor skóry. Wspólną cechą pełnego wyposażenia w dżina jest trzecie oko, które pojawia się na czole.

OdmianyEdytuj

Broń Dżina

Zdobywcy lochu nie potrafiący w pełni wykonać wyposażenia, używają tylko broni dżina. Użytkownik najpierw otacza metalowe naczynie swoim magoi i kompresuje je wokół niego tworząc broń dżina. Na tej samej zasadzie, tylko otaczając ciało uzyskujemy wyposażenie w dżina. To jest najlepszy sposób na korzystanie z energii dżina, zamiast po prostu wyrzucać moc na zewnątrz.

Wyposażenie w Czarnego Dżina

Użykownik aktywuje je poprzez poprzez przeszycie się swoim czarnym metalowym naczyniem.

UżytkownicyEdytuj

1014246 1384136635144568 319259343 n
Użytkownicy pełnego wyposażenia w dżina:

Użytkownicy pełnego wyposażenia w czarnego dżina:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki