FANDOM

Small libaba.png
"Uwaga!"
Ten artykuł jest niekompletny! Jeśli posiadasz rzetelne informacje, uzupełnij go!
Vinea
Vinea-0.png
Biografia
Kanji ヴィネア
Rōmaji Vinea
Znany jako
Opis fizyczny
Wiek
Płeć Nieznana
Wzrost
Relacje
Rodzina
Sojusznicy Aladdin

Pozostałe Dżiny

Wrogowie
Status
Dżin
Profesja Dżin
Przynależność Ren Kougyoku
Debiut
Manga Noc 215
Anime
Seiyū
Image Gallery

Vinea (ヴィネア, Vinea) jest dżinem przynależnym do Ren Kougyoku. Vinea używa magii typu drugiego , wody. Jest dżinem żalu i izolacji, pochodzi z czterdziestego piątego Labiryntu.

WyglądEdytuj

Vinea wygląda jak wąż lub konik morski.

HistoriaEdytuj

Vinea mieszkała w Alma Torran, była użytkownikiem Naczynia Pokrewnego Króla Salmona.

Tak jak reszta Dżinów, została stworzona przez Króla Salomona z Rukh.

ZdolnościEdytuj

Vinea kontroluje 2 typ Magii, Magię Wody .

Zdobywca LabiryntuEdytuj

Zdobywcą Labiryntu Vinea, jest Kougyoku Ren.

Naczynie PokrewneEdytuj

Użytkownikiem Naczynia Pokrewnego Vinea jest Koubun Ka.

Metalowe NaczynieEdytuj

Jej Metalowym Naczyniem jest złota spinka do włosów, którą Kougyoku zawsze ma przy sobie.

  • Vainel Arros (Włócznia Boga Wody): Kougyoku tworzy wielki wir wody, włócznie, wokół jej Metalowego Naczynia i mierzy prosto w przeciwnika.
  • Vainel Al-Salos (Strzelające Włócznie Boga Wody): Kougyoku przywołuje wiele wodnych włóczni jednocześnie, które są zdolne do przekłucia przeciwnika w wielu miejscach naraz. Wysyła je masowo, jak deszcz, na przeciwnika w taki sam sposób jak Judar strzały z lodu.

Ekwipunek DżinaEdytuj

Duchu Żalu i Izolacji, rozkazuję ci. Korzystając z mego Magoi, użyj swej potęgi, aby moja wola ożyła! Przybądź, Vinea!

—Kougyoku, kiedy przyzywa moce Vinea

W Ekwipunku Dżina, Kougyoku nabiera wyglądu smoka wody, postada skprzela oraz płetwy na swoim ciele, a kolor jej włosów zmienia się na niebieski. W tej formie jest w stanie korzystać z Magii Wody.

'Vainel Ganezza (Wezwanie Wodnego Boga Mórz): 'Podczas użycia Ostatecznej Magii symbol Metalowego 'Naczynia pojawia się nad Kougyoku, a ona sama zaczyna wypowiadać zaklęcie. Podczas recytowani'a', duża ilość wody gromadzi się przy symbolu, jest jej tyle, że mogłaby zalać całe miast. Kiedy uwalnia ją, przybiera formę gigantycznego tsunami. Jej kształt może być jednak zmieniony zależnie od Kougyoku, może przybrać wygląd włóczni.

Duchu smutku i izolacji, połącz swą moc z mocą swego króla,

uderz młotem sprawiedliwości w ziemię! Vainel Genezza!

—Formułka wypowiadana przy użyciu Ostatecznej Magii

CiekawostkiEdytuj

  • Imię tego Dżina pochodzi prawdopodobnie z książki ,,Lemegeton. W jej pierwszej części zatytułowanej ,,Ars Goetia jest opis kilku demonów, Vinea jest czterdziestym piątym z nich. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki