FANDOM

Small giana.png
"Spoiler!"
Toto
Toto anime.png
Biografia
Kanji トト
Rōmaji Toto
Znany jako
Opis fizyczny
Wiek 20, 21, 24 (obecnie)
Płeć Kobieta
Wzrost 183 cm
Relacje
Rodzina Ojciec
Matka
Brat
Olba (mąż)
Dwoje nienazwanych synów
Sojusznicy Shambal Ramal
Alibaba Saluja
Gladiatorzy Yambala
Olba
Morgiana
Wrogowie
Status
Dżin Amon
Profesja Członek służby
Gladiator
Przynależność Gladiatorzy Yambala
Debiut
Manga Noc 139
Anime Odcinek 34
Seiyū Kana Asumi
Image Gallery

Toto (トト, Toto) jest członkiem Gladiatorów Yambala, mieszkających w koloseum Imperium Reim. Aktywowała swoje Naczynie Pokrewne Dżina Amona, podczas walki z piratami i dołączyła do Służby Alibaby .

WyglądEdytuj

Toto jest bardzo wysoką, młodą kobieta. Ma czarne oczy, cienkie brwi i długie, czarne włosy, z których niektóre są związane w łuk po lewej stronie i na końcu ma pierścień przymocowany do końcówki włosa. Nosi pancerz na piersi, luźną tunikę i spódnicę i sandały. Toto normalnie ma poważny wyraz twarzy.

OsobowośćEdytuj

Toto jest poważną, ale i troskliwą osobą.

HistoriaEdytuj

Nic nie wiadomo o przeszłości Toto.

UmiejętnościEdytuj

Jako członek Gladiatorów Yambala ma możliwość kontrolowania swojego Magoi. Posiada dobre umiejętności walki mieczem.

Zdolności FizyczneEdytuj

Toto wykazała imponujące umiejętności szermierskie oraz potraiła wzmocnić swój miecz za pomocą swojego Magoi. Jednak nie jest na tym samym poziomie co Alibaba.

Manipulacja MagoiEdytuj

Toto ma możliwość korzystania ze swojego Magoi z jej ciała, aby wzmonić broń. Dzięki temu jej ataki są wystarczająco silne, aby zniszczyć coś, czego nawet silne, fizyczne ataki nie potrafiłyby uszkodzić. Może też wykorzystać Magoi do celów medycznych.

  • Miecz Qi Gong: Toto używa manipulacji Magoi, by wzmocnić siłę ataków swojego miecza.

Naczynie PokrewneEdytuj

Toto używa mocy Dżina Alibaby, Amon'a. Amon użycza jej mocy za pomocą Naczynia Pokrewnego, Amol Ahmor-Ghameq

  • Amol Ahmor-Ghameq (Szponiaste Skrzydła Szkarłatu): Toto posiada Naczynie Pokrewne z mocą Dżina Alibaby, Amon'a.

RelacjeEdytuj

Shambal RamalEdytuj

Shambal jest jej mistrzem i przywódcą Gladiatorów Yambala. Wydaje się go szanować i o niego dbać.

Alibaba SalujaEdytuj

Gdy pierwszy raz go spotkała, wzięła go za słabego i nie nadającego się na gladiatora. Po ich rewanżu w kasynie, zaczyna go nienawidzić za zawstydzenie jej, ale wykazuje troskę, kiedy walczy na arenie. Po jego zwycięstwie z Gardą , budzi uznanie jej i Shambala i zaczyna go szanować. Niemniej jednak nie zawacha się z nim drażnić i lub lekko ganić jego umiejętności w Manipulacji Magoi.

MorgianaEdytuj

Stwierdziła, że lubi Morgianą, gdyż w Remano na treningu gladiatorów nie było żadnych kobiet. Ujawniła, że Alibaba myśli o niej jako "przerażająca, ale niewybale słodka". Obie wydają się być dobrymi przyjaciółkami.

OlbaEdytuj

Olba i Toto zostali parą w drodze do Baldadd, kiedy Toto stwierdziła, że Olba pachnie jak samiec alfa. Cały czas ze sobą flirtują, czym niemiłosiernie denerwują Alibabę. Trzy lata później, biorą ślub i rodzi im się dwoje synów. 

CiekawostkiEdytuj

  • Toto lubi mężczyzn, tak zwanych "samców alfa', którzy są dzici, posiadają grupę krwi B i będą dbać o ciebie, np. Cassim.
  • Toto odnosi się do siebie w trzeciej osobie, co w Japoni jest uważane za słodkie, dziecinne konotacje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki