FANDOM

Small giana
"Spoiler!"
Tess
Tess
Biografia
Kanji テス
Rōmaji Tesu
Znany jako
Opis fizyczny
Wiek 4 (nie żyje)
Płeć Mężczyzna
Wzrost
Relacje
Rodzina Wahid (ojciec/nie żyje)
Falan (matka)
Sojusznicy Salomon Jehoahaz Abraham
Sheba
Setta
Ithnan
Uraltugo Noi Nueph
Arba
Wrogowie
Status
Dżin
Profesja Mag
Przynależność Alma Toran
Debiut
Manga Noc 221
Noc 225
Anime
Seiyū
Tess (テス, Tesu) był magiem z Alma Toran oraz synem Falan i Wahida.

Wygląd Edytuj

Tess jest małym chłopcem z krótkimi, rudymi włosami i grzywką opadającą na jego czoło. Z lewej storny głowy zapleciony ma warkocz. Jego strój skałada się z szaty zawiązanej na klatce piersiowej i bufiastych spodni. Na czole ma trzecie oko.

Osobowość Edytuj

Tess jest bardzo wesołym i żywym chłopcem. Często można go dostrzec z uśmiechem na twarzy. Bardzo kocha swoich rodziców i martwi się o ich bezpieczeństwo. Dodatkowo irytuje swojego ojca mówiąc, że chce poślubić swoją matkę.

Historia Edytuj

Urodził się w Alma Toran jako dziecko dwóch członków oporu Salomona, Wahida i Falan. Spędził z nimi większość życia.

Umiejętności Edytuj

MagiaEdytuj

Borg: Dowód na bycie magiem. Jest to zdolność defensywna, blokująca wszystkie ataki ze złymi intencjami oraz niektóre zaklęcia do pewnego stopnia. Wytrzymałość Borga jest jednak zależna od siły osoby.

Relacje Edytuj

FalanEdytuj

Tess jest bardzo przywiązny do matki i twierdzi, że kiedy dorośnie będzie mógł się w końcu z nią ożenić.

WahidEdytuj

Chociaż Wahid jest trochę ostry dla swojego syna i często go uderza, Tess bardzo się o niego troszczy.

Ciekawostki Edytuj

  • Chociaż Tess nigdy nie spotkał Aladyna, w Omaku z Tomu 27, zażyczył sobie, by Aladyn był jego prawdziwym rodzeństwem, mówiąc: Chciałem cię spotkać! Co Aladyn komentuje: Też chciałem cię spotkać!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki