FANDOM

Small giana.png
"Spoiler!"
Sheba
Sheba Color.png
Biografia
Kanji シバ
Rōmaji Shiba
Znany jako Królowa Sheba
"Osiem Murów Obronnych na czele" Magik
Opis fizyczny
Wiek 12, 17, 22 (nie żyje)
Płeć Kobieta
Wzrost
Relacje
Rodzina Salomon Jehoahaz Abraham (mąż/nie żyje)
David Jehoahaz Abraham (teść/nie żyje)
Aladyn (syn)
Sojusznicy Salomon Jehoahaz Abraham
Arba (dawniej)
Uraltugo Noi Nueph
Falan (dawniej)
Wahid (dawniej)
Ithnan (dawniej)
Setta
Wrogowie Al-Thamen
David Jehoahaz Abraham
Status
Dżin
Profesja Królowa
Mag
Magi
Przynależność Alma Toran
Debiut
Manga Noc 128
Noc 216
Anime Odcinek 30
Seiyū Eimi Okada

Sheba (シバ, Shiba) była Magiem z Alma Torran i powiernikiem jednego z 72 Boskich Szczebli. Była również jednym z Magich w Alma Torran. Zostałą Królową Alma Torran po tym jak Salomon, połączył swoje Rukh z Ill Ilah. Niemniej jednak, później została zabita przez jednego z Magi, Arbę. Jej Boski Szczebel został skradziony. Dziecko w jej łonie, Aladyn, przeżył.

WyglądEdytuj

Sheba.png
12 lat
Sheba age 17.png
17 lat
Queen Sheba.png
22 lata
Sheba jest niską dziewczyną. Ma różowe oczy i długie, proste włosy, tego samego koloru. Posiada dwa grube, stojące warkocze po obu stronach głowy, które mają wygląd małych rogów. Nosi długą, kolorowa sukienkę z krótkim rękawem. Sheba posiada również swój Boski Szczebel.

OsobowośćEdytuj

Sheba kiedyś źle myślała o świecie, wierząc, że wszystko jest nieczyste. Miała trochę krótki temperament z Salomonem i byla gwałtowna, kiedy czuła się zagrożona. Jednak posiada delikatniejszą stronę, kiedy zaprzyjaźniła się z Momo i krzyknęła z gniewem, gdy inni Magowie z Kościoła prawosławnego zamierzali zaatakować jej przyjaciela. Chroniła go swoim Borg. Pięć lat później, stała się bardziej otwarta i pewna siebie, rozmawiała więcej z Ugo i innymi. Stała się również bardzo szczęśliwa i pełna entuzjazmu, za każdym razem kiedy Salomon mówił do niej i ona raz trzpiotowato zastanawiała się, czy on chwali ją za jej pracę. Jest bardzo lojalna wobec Salomona i najbardziej go rozumie, aby stać się królem podczas próby jego mocy, by przynieść szczęście wszystkim. Nawet jak inni magowie próbowali przeciwstawić się Salomonwoi w wymianie Ill Ilah, Sheba wspierała go i pozostała mu wierna.

HistoriaEdytuj

Kiedy żyła w Kościele Prawosławnym, Sheba była uczona przez starszych Magów, aby przyjęła ich wiarę i nienawidziła innych gatunków z Alma Torran. Później została wybrana, aby poświęcić swoje życie w wierzy z Boskim Szczeblem, aby pozbawić plemienia Mantikorów inteligencji i przemienić ich w uległych niewolników.

Zdolności Edytuj

Różdżka Edytuj

Jeden z 72 Boskich Szczebli.

Magia Edytuj

Sheba była niezwykle potężnym Magim i geniuszem jakby była, tylko jedna możliwość używania Borga do ofensywnego zaklęcia. Jest również drugą najsilniejszą pod względem magii, tylko dla Salomona i Arby.

Borg: Jest to zdolność obronna. Blokuje ataki ze złymi intencjami, wszelkie ataki fizyczne i magiczne ataki do pewnego stopnia.Jego siła, jednak zależy od osoby. Sheby Borg był wyjątkowo silny. Była w stanie nim manipulować i poszerzyć go ofensywnie, tworząc smocze głowy z jej Borg.Zdobywając jej nazwę "Eight Headed Defensive Wall Magician".
  • Borg Al-Samm (八ツ首防壁 (ボルグ・アルサーム), Borugu Arusāmu, Osiem Murów Obronnych na Czele): To magia stworzona z Borg'a. Umożliwia Shebie manipulować nim i rozszerzać go ofensywnie, towrząć głowy smoka z jej Borg'a.
Magia Życia: Sheba mogła używać magii, która łamie nienazwany umysły gatunków innych niż ludzie w celu ich kontrolowania. Była także w stanie rzucić zaklęcie, aby spowolnić rozwój swojego dziecka w łonie, Aladyna i siebie.

Relacje Edytuj

Salomon Jehoahaz Abraham Edytuj

Na początku wydawali się nie być w najlepszych stosunkach, ale po tym jak Sheba zauważyła, że zrobiła źle, Solomon zaczął ją lubić. Po okresie 5 lat, w ciągu których Sheba mogła go bliżej poznać, odkryła, że kocha się w Solomonie. Zostało to ukazane, kiedy przez przypadek przyznała, że chce stać się mądrą, piękna i silną kobietą, aby pasować do Solomona. Początkowo ten ignorował jej uczucia, nie widząc w niej nikogo więcej niż dziecko za każdym razem, kiedy proponowała, aby się z nią umówił. Kiedy obroniła go od nieuczciwych oskarżeń odnoszących się do jego ojca i ukazała prawdziwą determinację, dojrzałość i wiarę w niego, zaczął widzieć ją w zupełnie innym świetle. Kilka miesięcy później zostali kochankami, a Sheba zaszła z nim w ciążę. Nieszczęśliwie, kiedy Solomon zjednoczył się z białymi rukh, został od niej odseparowany. Chociaż Solomon powrócił jako puste naczynie, pragnąc zjednoczyć świat. Sheba zdecydowała się dalej za nim podążać oraz spełnić jego ideał.

Aladyn Edytuj

Kiedy zaszła w ciążę, spowolniła wzrost Aladyna w jej łonie, bo chciała, żeby urodził się w szczęśliwym świecie. Po tym jak został zabita przez Arbę, Aladyn przeżył i powierzyła go Ugo. Sheba żałuję, że nie była w stanie żyć z Aladynem i nie mogła go trzymać ani zobaczyć.

Arba Edytuj

Kiedy pierwszy raz się spotkali, Arba starała się sprawić, aby Sheba poczuła się akceptowana i wyglądała na zmartwioną, kiedy ta wyraziła chęć powrotu do wieży, która mogła w końcu ją zabić. Kiedy Sheba ukończyła 17 lat, zaczęła okazywać zazdrość w stosunku do Arby, ponieważ ta miała bliższe stosunki z Solomonem, co sprawiło, że Sheba czuła, iż nie może wejść pomiędzy nich. Nawiązując do Ithnana, ona i Arba wydawały się być tak blisko, że spały razem w tym samym łóżku. Mimo, że Sheba przyznała, że troszczyła się o Arbę i kochała ją jak własną matkę, jej zazdrość sprawiła, że jej dobre zdanie o niej spowiły ciemne chmury. Niespodziewanie dla Sheby, Arba chciała, aby ta została żoną Solomona. Kiedy ta obiecała jej, że poślubi Solomona i będzie go wspierała, zdecydowały się naprawić swoje relacje. Po zastąpieniu przez Solomona Ill Ilaha, osobowość Arby uległa drastycznym zmianom i nie zawahała się zabić Sheby.

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię jest prawdopodobnie oparte na Królowej Saby , postaci pojawiającej się w Biblii, Koranie i w różnych historiach, w który odwiedza króla Salomona  i w zależności od zdarzeń ma z nim romans.
  • Sheba była jednym z najlepszych artystów wśród dzieci Kościoła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki