FANDOM

Small giana.png
"Spoiler!"
Setta
Setta.png
Biografia
Kanji セッタ
Rōmaji Setta
Znany jako
Opis fizyczny
Wiek Nie żyje
Płeć Mężczyzna
Wzrost
Relacje
Rodzina Ithnan (przybrany brat/nie żyje)
Sojusznicy Salomon Jehoahaz Abraham
Uraltugo Noi Nueph
Ithnan
Wahid
Falan
Arba
Sheba
Wrogowie David Jehoahaz Abraham
Status
Dżin
Profesja Mag
Przynależność Alma Toran
Debiut
Manga Noc 216
Anime
Seiyū
Setta (セッタ, Setta) był magiem z Alma Toran i członkiem ruchu oporu Salomona, utworzonego aby obalić prawosławny rząd. Dzierżył jeden z 72 Boskich Szczebli.

WyglądEdytuj

Setta.png
Początkowy wygląd
Alma Torran Characters.png
Setta w kolorze

Setta jest wysokim, szczupłym ale też umięśnionym mężczyzną o śniadej karnacji. Ma żółte oczy i średniej długości fioletowe włosy z kilkoma luźnymi kosmykami opadającymi po obu stronach twarzy. Jego stojące włosy po bokach głowy przypominają kocie uszy. Na czole ma trzecie oko. Nosi także okulary.

OsobowośćEdytuj

Setta był miłą i uprzejmą osobą. Często chwalił Ithnana i nazywał go "bratem". Setta sprawiał również wrażenie bardzo należytego, mówiąc Wahidowi, by nie jadł zbyt dużo, i przygotowując wiele jedzenia, które według Falan są zbyt lekkie, przez co nigdy się nimi nie najada.

HistoriaEdytuj

Zanim został zabity, Setta mieszkał w Alma Torran. Był przybranym bratem Ithnana.

UmiejętnościEdytuj

RóżdżkaEdytuj

Setta był powiernikiem jednego z 72 Boskich Szczebli.

MagiaEdytuj

Borg:Jest dowodem na bycie magiem. Jest zdolnością defensywną, blokującą wszelkie ataki fizyczne ze złymi intencjami oraz niektóre zaklęcia do pewnego stopnia. Wytrzymałość Borg'a jest zależna od siły danej osoby.
Magia Lodu : Setta za pomocą Magii Lodu, jest w stanie zamrozić wiele wrogów.
Magia Grawitacji : Setta jest bardzo doświadczony w używaniu Magii Grawitacji. Razem z innymi członkami Ruchu Oporu, jest w stanie latać z wielką szybkością.

RelacjeEdytuj

IthnanEdytuj

Setta i Ithnan byli braćmi, choć nie wiązały ich żadne więzi krwi. Wychowywali się razem w jednym kościele. Gdy byli dziećmi, Setta został uratowany przez Ithnana od przedwczesnej śmierci, który zapłacił za to połową swojego życia. Dlatego Setta pragnął by jego brat i reszta powierników Boskich Szczebli, po wojnie przeszli na "emeryturę", dzięki czemu będą mogli dłużej żyć. Jego śmierć strasznie wpłynęła na Ithnana i była również głównym powodem jego zdrady Salomona, ponieważ nie mógł zaakceptować faktu, iż to los zadecydował o jego śmierci, twierdząc, że to obraziłoby dumę Setty, który walczył i umarł z własnej woli.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego imię pochodzi od arabskiego słowa  ستة Sitta(t), oznaczającego Sześć.
  • Ithnan i Setta byli podobni do siebie w pewien sposób, nawet, jeśli nie łączyły ich więzy krwi. Zarówno włosy Ithnan'a, jak i Setty układały się na coś w rodzaju rogów. Włosy Ithnan'a były koloru blond (z lekka przechodzące pod zieleń), a oczy fioletowo-żółte, natomiast włosy Setty były koloru fioletowego, a oczy koloru żółtego.
  • Często używa słowa "cool" (z ang. fajny, ale też chłodny czy zimny) w niektórych swoich zdaniach, co odzwierciedla jego rodzaj magii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki