FANDOM

Small giana.png
"Spoiler!"
Seiryuu Ri
Seiryuu Ri.png
Biografia
Kanji 李 青龍
Rōmaji Ri Seiryū
Znany jako
Opis fizyczny
Wiek 71 (nie żyje)
Płeć Mężczyzna
Wzrost 199 cm
Relacje
Rodzina Seisyun Ri (krewny)

Seishuu Ri (krewny)

Sojusznicy Kokuhyou Shuu

Hakuryuu Ren

Wrogowie
Status
Dżin Belial
Profesja Członek Służby

Prawy Generał Imperium Kou

Przynależność Imperium Kou
Debiut
Manga Noc 116
Anime
Seiyū

Seiryuu Ri (李 青龍, Ri Seiryū) był Prawym Generałem Imperium Kou. Był częścią kampanii Kouen'a Ren'a, lecz później stał się członkiem armi Hakuryuu Ren'a, mającej na celu obalenie Gyokuen Ren i Al-Thamen.

WyglądEdytuj

Seiryuu jest wysokim, starszym mężczyzną z długimi, białymi włosami, brodą i wąsami. Posiada opaskę na lewym oku i bliznę na lewym policzku. Nosi tradycyjne ubrania i zbroję.

OsobowośćEdytuj

Seiryuu jest surową osobą z kamienną twarzą. Do tej pory jest bardzo lojalny wobec pierwszego Cesarza Hakutoku i służy jego ocalałemu synowi, Hakuryuu, w jego kampanii.

HistoriaEdytuj

W pewnym momencie swojego życia, Seiryuu dołączył do armi Imperium Kou i awansował na pozycję Prawego Generała. Wraz z Kokuhyou Shuu służyli Hakutoku Ren.

UmiejętnościEdytuj

Ze względu na jego pozycję i wiek, można zakładać, że posiada duże umiejętności i doświadczenie wojskowe.

Naczynie PokrewneEdytuj

Seiryuu wykorzystuje moce Dżina Hakuryuu, Belial'a. Belial użycza mu mocy za pomocą Naczynia Pokrewnego.

Asymilacja: Ciało Seiryuu przekształca się w gigantyczną i straszną formę. Może obrócić sojuszników przeciwko innym, dzięki mocy Belial'a, używając swojego trzeciego oka, znajdującego się na jego klacie. Jednak okazuje się, że Borg Maga, wystarczy by obronić się przed tą techniką.

RelacjeEdytuj

Kouen RenEdytuj

Wydaje się, że Seiryuu posiada ogromny szacunek do Kouen'a, jak ukazano, kiedy zdenerwował się, gdyż Judar kazał Kouen'owi czekać.

Hakuryuu RenEdytuj

Kiedy Hakuryuu postanowił wszcząć bunt przeciwko Kouen'owi, zarówno on jak i Kokuhyou Shuu, postanowili podążyć za nim. Jako, że byli zaufanymi podwładnymi cesarza Hakutoku Ren'a, uważali, że Hakuryuu jest jego prawdziwym następcą.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego imię oznacza Niebieski Smok, a jego nazwisko Śliwka.
  • Seiryuu to japońska wymowa, po chińsku brzmiałoby Qīnglóng.
  • Ma takie same nazwisko jak Seisyun Ri i Seishuu Ri.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki