FANDOM

Rurumu
Rurumu (2).png
Biografia
Kanji ルルム
Rōmaji Rurumu
Znany jako
Opis fizyczny
Wiek ? (nie żyje)
Płeć Kobieta
Wzrost
Relacje
Rodzina Rametoto (ojciec)
Hinahoho (mąż)
Pipirika (szwagierka)
Kikiriku (syn)
Dwie cóki bliżniaczki
Nienazwane dzieci
Sojusznicy
Wrogowie
Status
Dżin
Profesja
Przynależność Imuchakk
Debiut
Manga Magi: Noc 317 (wspomnienie)
SnB: Noc 29
Anime SnB: Odcinek 6 (debiut)
Seiyū
Rurumu (ルルム, Rurumu) była żoną Hinahoho. Jest córką Naczelnego Wodza Imuchakk, Rametoto.

WyglądEdytuj

W jej plemieniu, Rurumu była uważana za najpiękniejszą ze wszystkich dziewcząt. Ma dość solidną budowę i wysoki wzrost. Zwykle nosi opaskę Imuchakk na głowie. Ma długie, niebieskie, falowane włosy.

OsobowośćEdytuj

Rurumu pojawia się jako miła i delikatna osoba i chętnie akceptuje Sinbada na swojego króla. Jednak posiada również swoją surową stronę. Uczyła Sinbad'a i Ja'far'a podczas ich podróżny do Reim i nie pozwoliła im zjeść dopóki nie skończyli swoje lekcje. Mimo to jest miła dla wszytskich w grupie i traktuje ich z szacunkiem. 

RelacjeEdytuj

HinahohoEdytuj

Przed udaniem się Hinahoho na podbój lochu, wydawała się go lubić i chętnie przyjęła jego propozycję małżeństwa. Chociaż Hinahoho bardzo kocha swoją żonę, są chwile kiedy go przeraża.

Ja'farEdytuj

Rurumu nauczyła Ja'far'a i Sinbad'a czytania, pisania i matematyki, podczas ich podróży do Reim. Była bardzo surowa na swoich lekcjach, tak bardzo, że Ja'far powiedział kiedyś, że wolałby być w Reim niż pozostać na łodzi i uczyć się (i oświadczył, że wróci do Reim, nawet jeśli będzie musiał płynąć wpław). Mimo, że jest trochę szorstka dla Ja'far'a, stwierdziła, że traktuje go tak, gdyż uważa go za swojego własnego syna.

SinbadEdytuj

Rurumu szanuje Sinbada. 

CiekawostkiEdytuj

  • Jest uważana za najpiękniejszą kobietę w Imuchakk.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki