FANDOM

Small libaba.png
"Uwaga!"
Ten artykuł jest niekompletny! Jeśli posiadasz rzetelne informacje, uzupełnij go!
Small giana.png
"Spoiler!"

Paimon
Paimon anime.png
Biografia
Kanji パイモン
Rōmaji Paimon
Znany jako
Opis fizyczny
Wiek
Płeć Kobieta
Wzrost
Relacje
Rodzina
Sojusznicy Hakuei Ren
Wrogowie
Status
Dżin
Profesja Dżin Hakuei Ren
Przynależność Hakuei Ren

Paimon (Loch)
Alma Toran

Debiut
Manga Noc 25
Anime Odcinek 5
Seiyū Sayaka Ohara (Japoński)

Wai-ling Luk (Kantoński)

Image Gallery
Paimon (パイモン, Paimon) jest dżinem Hakuei Ren's. Paimon jest dżinem miłości i chaosu, używa magii powietrza. Była w 9 Lochu.

Wygląd Edytuj

Paimon przyjmuje wygląd pięknej, półnagiej kobiety z ciemnymi, długimi włosami i spiczaste uszy. Ma pomalowane oczy i długie, różowe/czerwone paznokcie. Ma kolczyki w uszach, pępku i sutkach, które łączą się z resztą jej ubioru.Jej strój odkrywa znaczną część jej ciała - brzuch i piersi. Paimon ma na czole 3 oko.

Osobowość Edytuj

Tak jak na dżina maniakalnej miłości przystało, Pimon lubi flirtować i dobrze się bawić - co widać, kied drażni Ugo, który ma słabość do kobiet. Jest lojalna wobec Hakuei mówiąc że ona jest jej królem.

Historia Edytuj

Belial mieszkał w Alma Toran i był częścią dworu króla Salomona. Wraz z resztą Dżinów, został stworzony przez króla Salomona z Rukh.

Ciekawostki  Edytuj

  • Jej imię prawdopodobnie pochodzi z książki Lesser Key Salomon. W pierwszej części tej książki, zatytułowanej Ars Goetia kilka demonów jest opisanych, w tym Paimon która jest dziewiąta. Paimon zamieszkiwała 9 Loch.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki