FANDOM

Eight Generals.jpg

Ośmiu Generałów(八人将, Hachi Nin Shou) dla Sinbada są to doradcy i najsilniejsi wojownicy w Sindrii.

Kim są?Edytuj

Wszyscy członkowie zgrupowania Ośmiu Generałów pierwotnie pochodzą z różnych krajów, obejmujących sojusz Siedmiu Mórz, niektórzy należeli do rodzin królewskich. Przenieśli się do Sindrii i stali się bliscy dla Sinbada z różnych powodów. Wszyscy członkowie bardzo szanują Sinbada i odnoszą się do niego zarówno wyrażeniem jak "Mój Królu" jak i "Mistrzu" czy zdrobniale - "Sin".

FabułaEdytuj

Ośmiu Generałów pojawia się, gdy Sindrię atakuje Południowa Kreatura. Ludzie zamiast okazywać strach, z wielką ekscytacją na twarzy czekają na starcie wojowników z bestią, by mieć przez pół roku ucztę. Gdy potwór atakuje, wcześniej wybrani do walki Sharrkan i Yamuraiha atakują go. Yamuraiha za pomocą swej Magii Wody związuje Kreaturę, a Sharrkan swym mieczem wypatrosza i kroi bestię, przygotowując jednocześnie ucztę. Później w czasie święta Mahrajan  Sinbad zapoznał Aladyna, Alibabę i Morgianę z Ośmioma Generałami.

Po przybyciu księcia Hakuryuu i księżniczki Kougyoku został oskarżony o wykorzystanie Kougyoku w czasie pobytu w Imperium Kou. Ku przerażeniu Sinbada, generałowie nie uwierzyli mu. Ostatecznie poprosił Yamuraihę, aby udowodniła jego niewinność.

CzłonkowieEdytuj

Imię Pochodzenie
Jafar Imperium Partevii
Masrur Imperium Reim
Sharrkan Heliohapt
Yamuraiha Magnostadt
Pisti Artemyura
Spartos Sasan
Drakon Imperium Partevii
Hinahoho Imchuk

Więcej z Fandomu

Losowa wiki