FANDOM

Noc 212
Noc 212.png
Kanji 汚い手
Romaji Kitanai Te
Tom Tom 22
Arc Second Balbadd Arc
Nawigacja
Noc 211 Noc 213
Brudne Ręce (汚い手, Kitanai Te) jest 212 Nocą serii mangi Magi.

Pojawiające się postacieEdytuj

MagiaEdytuj

Magia napisana tłustym drukiem, oznacza jej pierwszy występ.

StreszczenieEdytuj

Sinbad ujawnia pewne rzeczy, o któych tylko on mógłby wiedzieć, uspokajając Alibabę, że to on sam przemawia przez Kougyoku. Wyjaśnia swoją umiejętność kontrolowania umysłów i wyjawia, że posiada jeszcze trzy osoby, które kontroluje, po czym stwierdza, że sięgnie nawet po najbardziej plugawą metodę, aby ochronić swój kraj. Mówi również Alibabie, że jego zdrada Sindrii nie jest wielką rzeczą i może udawać swoją lojalność wobec Kou. Alibaba odpowiada, że nie może tego zrobić, gdyż mogłoby to zagrozić Balbadd, po czym stwierdza, że nie może drugi raz zdradzć swoich ludzi. Po tym jak Sinbad mówi w jak złej sytuacji będzie Kougyoku, jeśli Alibaba ujawni, że Sinbad ją kontroluje, opuszcza jej ciało. Alibaba uważa, że nie może mu wybaczyć za skrzywdzenie Kougyoku, jednak ostatecznie waha się czy powinien wyjawić tę tajemnicę.

Później, flota opuszcza Balbadd. Alibaba akceptuje warunki Kouena, ale przed podjęciem swojej decyzji, chce poznać jego związek z Al-Thamen. Kouen stwierdza, że nie ma kraju, gdzie jest pełne zaufanie, dlatego nie może pozwolić Hakuryuu zostać królem. Mówi również, że gdy pewnego dnia Balbadd stanie się Alibaby, nie wolno mu pozbywać się ludzi, których nienawidzi. Dodaje, że zamierza chronić swój kraj, nieważne jakim kosztem i ujawnia, ze gnieżdźi w sobie siłę potworów. Stwierdza, że wykorzysta siłę wszytskich ludzi, nawet tych, którzy go zdradzą, w tym Hakuryuu, aby zjednoczyć świat. Wspomina również, że zadbał o to, aby Hakuryuu nie stanowił dla niego żadnego zagrożenia. Alibaba uświadamia sobie, że musi zrobić to samo co Sinbad.

Następnie flota dociera na wyspę, gdzie ma odbyć się szczyt. Załoga z Kou jest witana przez Ośmiu Generałów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki