FANDOM

Noc 211
Noc 211
Kanji ファナリスの故郷
Romaji Fanarisu no Kokyō
Tom Tom 22
Arc Second Balbadd Arc
Nawigacja
Noc 210 Noc 212
Ojczyzna Fanalisów (ファナリスの故郷, Fanarisu no Kokyōjest 211 Nocą serii mangi Magi.

Pojawiające się postacieEdytuj

MagiaEdytuj

Magia napisana tłustym drukiem, oznacza jej pierwszy występ.

StreszczenieEdytuj

Morgiana uświadamia sobie, że nie powinna nikomu mówić o jej spotkaniu z Muu. Alexius nazywa ją bystrą i wyjaśnia jego powód przybycia tu. Muu stwierdza, że jeśli Reim zacznie całkowicie polegać na mocy Kou lub Sindrii, rozpocznie się największa wojna w historii. Potem decyduje się wyznać dziewczynie część swojej przeszłości, kiedy wyruszył spotkać Fanalis po drugiej stronie Wielkiego Ryftu. Podobnie do Morgiany, spotkał Yunana, lecz zignorował jego ostrzeżenie i pobiegł dalej, do swojej ojczyzny. Okazało się, że znajdujący się tam Fanalis nie byli ludżmi, lecz bestiami. Yunan sprowadził Muu z powrotem, wierząc, że ten był wciąż zbyt młody. Na pytanie Morgiany, co zmierza zrobić, odpowiedział, że nic, ponieważ są ma ważniejsze rzeczy do załatwienia, wspominając o obietnicy złożonej Scheherazadzie. Morgiana mówi, że z nią jest tak samo i też ma tu dwie osoby, które są dla niej bohaterami. Na koniec, Muu ostrzega Morgianę przez Przymierzem Siedmiu Mórz.

W tym samym czasie, Alibaba wyjaśnia Kougyoku, co powiedzieli mu Kouen i Kouemi. Ku jego zdziwieniu, Sinbad przejmuje kontrolę nad ciałem księżniczki i zaczyna przez nią przemawiać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki