FANDOM

Noc 210
Noc 210
Kanji 条件
Romaji Jōken
Tom Tom 22
Arc Second Balbadd Arc
Nawigacja
Noc 209 Noc 211
Warunki (条件, Jōkenjest 210 Nocą serii mangi Magi.

Pojawiające się postacieEdytuj

MagiaEdytuj

Magia napisana tłustym drukiem, oznacza jej pierwszy występ.

StreszczenieEdytuj

Kouen mówi, że jeśli Alibaba zostanie jego podwładnym, otrzyma pełną władzę nad Balbadd. Alibaba sprzeciwia się temu, twierdząc, że nie mógłby zdradzić Sindrii. Wtedy Kouen wypomina mu, że najważniejszą rzeczą dla niego powinno być Balbadd. Alibaba pyta o trochę czasu do namysłu, lecz Kouen żąda natychmiastowej odpowiedzi. Po ujrzeniu kompletnie przytłoczonego Alibaby, książę Kou odwraca się do niego plecami, mówiąc, że może żyć wraz z Sinbadem, lecz tym samym może już zapomnieć o Balbadd. Wtedy Koumei wyjaśnie warunki, które Alibaba musi spełnić by zostać sprzymierzeńcem Kouena: musi zerwać wszystkie więzi z Sindrią, przedstawić konkretny wniosek co do rządów w Balbadd i wykazać lojalnośc wobec Cesarskiej Rodziny Ren, co oznacza wżenienie się w ich rodzinę. Alibaba mówi, że nie może wziąść ślubu, wspominając swoją obietnicę złożoną Morgianie. Po wyznaczeniu tych waruków, Alibaba wychodzi.

Wychodząc spotyka Kougyoku. Księżniczka mówi mu jak bardzo ważne jest dla niej Balbadd i wierzy, że relacje pomiędzy Kou, Sindrią i Balbadd polepszyły się. Ogłasza, że jest teraz Genrałem Imperium Kou, choć na razie jest to tylko tytuł. Oświadcza, że będzie walczyć u boku Alibaby i jego przyjaciół i zapewnia go, jaki iż są przyjaciółmi może zawsze porozmawiać z nią o swoich problemach. Dodaje, że zrobi dla niego wszystko. Alibaba stwierdza, że byłoby mu łatwiej, gdyby była naprawdę podłą osobą. W tym samym czasie Kouen i Koumei rozmawiają o Alibabie. Wnioskują, że jeśli Alibaba zerwie swoje więzi z Sindrią, jego Magi zrobi to samo. W kwaterze gości, Muu Alexius przychodzi spotkać się z Morgianą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki