FANDOM

Noc 209
Noc 209.png
Kanji 思想統一
Romaji Shisō Tōitsu
Tom Tom 22
Arc Second Balbadd Arc
Nawigacja
Noc 208 Noc 210
Zjednoczony Świat (思想統一, Shisō Tōitsujest 209 Nocą serii mangi Magi.

Pojawiające się postacieEdytuj

MagiaEdytuj

Magia napisana tłustym drukiem, oznacza jej pierwszy występ.

StreszczenieEdytuj

Koumei wyjawia swoje powody Alibabie. Sądzi, że to niemożliwe dla ludzi, by nawzajem się zrozumieli, a "nienawiść" tych, którzy wspierają odmiennie ideologie jest przyczyną konfliktów. Twierdzi, że Mogamett mylił się, iż tylko Goi i Magowie nie potrafią się zrozumieć. Według niego, tak długo jak ludzie wierzą w inne rzeczy nie będą w stanie dojść do porozumienia. Koumei oświadcza, że ich celem jest wymazanie z historii faktu, iż istnieją odmienne ideologie. Koumei wyjaśnia również zastosowania systemu niewolnictwa i pyta Alibabę czy kiedykolwiek poświęcił coś, aby zmienić świat od podstaw. Potem, Koumei wraz z Alibabą dołączają do Kouena. Alibaba odpowiada, że nie może zgodzić się z ich celami i pyta dlaczego Koumei nie pokaże jego prawdziwych uczuć do swoich ludzi. Kouen przerywa im i uświadamia Alibabie, że znajduje się na terytorium wroga, przez co zabicie go nie stanowiłoby problemu. Książę Kou dobiera swojego miecza, lecz zamiast zabić Alibabę, mówi mu aby został jego prawą ręką. Rozkazuje mu zerwać swoje więzi z Sindrią i przysiąc mu lojalność.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki