FANDOM

Noc 201
Noc 201.png
Kanji バルバッドへの招待状
Romaji Barubaddo e no Shōtaijō
Tom Tom 21
Arc Second Balbadd Arc
Nawigacja
Noc 200 Noc 202

Zaproszenie do Balbadd  (バルバッドへの招待状,Barubaddo e no Shōtaijōjest 201 Nocą serii mangi Magi.

Pojawiające się postacieEdytuj

MagiaEdytuj

Magia napisana tłustym drukiem, oznacza jej pierwszy występ.

StreszczenieEdytuj

Obietnica Aladyna.png
Aladyn otrzymuje nowe ubrania od Yamuraihy, jednak jednocześnie wytyka ich wady. Dostaje również różdżkę Mogametta i przysięga, że wypełni jego ostatnią wolę. W tym samym czasie, Alibaba trenuje z Sharrkanem. Nie radzi sobie zbyt dobrze, więc używa swojej nowo nabytej umiejętności Manipulacji Magoi, mimo iż potrafi użyć jej tylko wokół rękojeści swojego miecza. Sharrkan staje się zazdrosny, gdyż Alibaba miał innego mistrza poza nim, co kończy się za małej szarpaninie. Toto i Morgiana oglądają tę scenę. Toto prowadzi próbuje nawiązać rozmowę, lecz Morgiana dodaje, że nie wie jak rozmwiać z nowo poznanymi ludźmi. Toto mówi jej, żeby nie była taka i pokazuje, że wiele o niej wie. Gdy Morgiana pyta się jej dlaczego, Toto odpowiada, że Alibaba wiele o niej mówił podczas jego pobytu w Reim. Wspomina słowa Alibaby, który powiedział, że Morgiana bywa wybuchowa i trochę straszna, ale jest też niebywale słodka.
Mor chce pomóc.png

Dwa tygodnie później, do Sindrii przychodzi list od Kouena. Zaprasza Aladyna i Alibabę do Balbadd, aby go eskortowali. Alibaba decyduję się wybrać tam sam. Później przeprasza Aladyna, wyjaśniając jakie niebezpieczeństwo mogłoby się nadarzyć, gdyby zabrał go ze sobą. To samo mówi Morgianie, wyjaśniając, że mogłaby tam zostać łatwo zabita. Jednak następnego dnia, Morgiana pokazuje się przed nim z zapakowanym bagażem. Oświadcza, że idzie z nim, gdyż sam powiedział, że powinna robić to co uzna za słuszne. Podczas kiedy Aladyn się z nimi żegna, na pokład statku wpadają Toto, Olba i reszta byłych piratów, przyłączając się do Alibaby i raz z nim płyną do Balbadd.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki