FANDOM

Noc 200
Noc 200.png
Kanji 男の涙
Romaji Otoko no Namida
Tom Tom 21
Arc Second Balbadd Arc
Nawigacja
Noc 199 Noc 201

Łzy Mężczyzny (男の涙, Otoko no Namida jest 200 Nocą serii mangi Magi.

Pojawiające się postacieEdytuj

MagiaEdytuj

Magia napisana tłustym drukiem, oznacza jej pierwszy występ.

Żadna magia nie pojawiła się w tym rozdziale.

StreszczenieEdytuj

Łzy mężczyzny.png
Alibaba wyjaśnia w jaki sposób zszedł się z Toto. Morgiana przypomina sobie swoje momenty z Alibabą i zastanawia się jakie uczucie teraz czuje. Następnego dnia rozmawia z Masrurem o asymilacji. Mężczyzna wyjawia, że wśród Ośmiu Generałów są osoby, które do połowy przeszły już ten proces i wyjaśnia ryzyko zdobycie tej mocy. Komentuje również jacy Członkowie Służby powinni być wobec swojego mistrza. Alibaba przyznaje sobie, że skłamał w kwesti randkowania z Toto, gdyż nie chciał zawieść oczekiwań swoich przyjaciół. Prawdą jest, że między nim a innymi kobietami nic nie zaszło, gdyż wszystkie były przepędzane przez Gardę. Kiedy odnajduje swoich znajomych, zauważa Toto, wyjaśniającą całe to zamieszanie. Sharrkan pyta się Alibaby z iloma dziewczynami się zabawiał. Z pustą miną, odpowiada, że z żadną. Sharrkan, Olba i Aladyn rozumieją jego uczucia i zapewniają go, że będą go traktować tak jak wcześniej. Alibaba zaczyna płakać swoimi "męskimi łzami", po czym chłopcy go przytulają. Alibaba chce wiedzieć, kiedy pojawi się kobieta, która dostrzeże jego zalety.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki