FANDOM

Noc 1
Noc 1
Kanji その名はアラジン
Romaji Sono Na wa Arajin
Tom Tom 1
Arc Loch Arc
Odcinek 1
Nawigacja
← N/A Noc 2
Jego Imię to Aladyn (彼の名前はアラジンです, Kare no Namae wa Arajin desu) jest 1 Nocą serii mangi Magi.

Pojawiające się postacieEdytuj

MagiaEdytuj

Magia napisana tłustym drukiem, oznacza jej pierwszy występ.

StreszczenieEdytuj

Wyczerpany chłopiec w poszukiwaniu jedzenia i picia, natyka się na grupę bandytów. Prosi ich o pożywienie i wodę, lecz bandyci zamiast tego chcą go ograbić ze wszystkiego, co posiada. Nagle nie wiadomo skąd, pojawiają się przy chłopcu para potężnych rąk, które ratują go przed złymi bandytami.

Po pewnym czasie w oazie miejskiej Utan, dwie młode dziewczyny sprzedające owoce na bazarze - Sahsa i Leila, chcąc sprawdzić ilość towaru, która im została do sprzedania ze zdziwieniem na twarzy natykają się na małego chłopca, zjadającego arbuzy w ich powozie. Zszokowana i wściekła Leila domaga się wyjaśnień od chłopca. Chłopiec przedstawia się jako Aladyn i wyjaśnia, że jest podróżnikiem. Oburzona Leila wyzywa go od złodzieja, który zjadł im cały cenny towar. Dopiero wtedy Aladyn zdaje sobie sprawę z tego, że źle zrobił, a gniewna dziewczyna oznajmia mu, że będzie pracował u niej przez 3 dni za darmo.

Gdy Aladyn pomaga w pracy Sahsie i Leili, jest zachwycony tym, że wszędzie są rzeczy, które można kupić. Leila wyjaśnia mu, że jest to bazar. Tłumaczy mu skąd biorą się kupcy i gdzie znajdują się takie miejsca. Porusza też temat rabusi, po czym nagle nabiera nieufności wobec chłopca, gdyż myśli, że tylko udaje głupiego. Na szczęście do rozmowy wtrąca się Salsa i wyjaśnia Aladynowi, że zachowanie Leily jest uzasadnione troską o przyjaciół. Chłopiec spytany o powód wyjścia na pustynię, wyjaśnia, że szuka skarbu wraz ze swoim przyjacielem, którego chce uczynić szczęśliwym, po czym pokazuje swój złoty flet i przedstawia go jako Ugo. Leila nie jest przekonana i nie może uwierzyć, że metalowy flet jest przyjacielem chłopca. Gdy Aladyn gra na instrumencie, z końca metalowego przedmiotu wychodzą dwie ogromne ręce, które w jednej chwili zagarniają owoce z rąk dziewczyny i znikają szybko w wnętrzu fletu. Zszokowana Leila nie może uwierzyć, w co ujrzała i zastanawia się, kim tak naprawdę może być chłopiec.

Późnym wieczorem Leila natyka się w namiocie na Aladyna, który tuli się do Sahsy. Zdenerwowana tym każe chłopcu położyć się obok niego, lecz ten odmawia, sugerując, że przez jej mięśnie wygląda strasznie. Wtedy Leila grozi Aladynowi, żeby nie ważył się dotknąć więcej Sahsy i uzasadnia ten gniew swoją troską o nią, gdyż jest dla niej "cennym przyjacielem". Aladyn jest mile zaskoczony taką postawą dziewczyny.

Następnego dnia Leila z towarzyszami karawany omawia trasę, którą wybiorą się, opuszczając Utan. Jednak ich rozmowę przerywa wejście dwoje złodziei z czarnego rynku, którzy wydają się znać Leilę i mówią całej grupie z karawany, że jest ona złodziejem. Wszyscy automatycznie tracą do niej zaufanie i wykluczują się ze swojej grupy. Aladyn zostaje przy dziewczynie i mówi jej, że musi ocalić "swych przyjaciół", gdyż obrali trasę, na której grozi im niebezpieczeństwo. Oferuje jej swoją pomoc.

Karawan zostaje napadnięty przez bandę złodziei. Ojciec Sahsy żałuje, że jednak nie posłuchał Leili, lecz na ich szczęście pojawia się pomoc z postaci Aladyna, który siedzi na ogromnym, umięśnionym ciele i biegnie w kierunku złodziei. Na początku rabusie myślą, że jest to ciało chłopca, lecz przywódca złodziei dostrzega, że jest to dżin w fletu. Aladyn z pomocą swego dżina pokonuje rabusi i ratuje przyjaciół Leili z niebezpieczeństwa. Niestety, Ugo nie zdołał pokonać wszystkich złodziei, gdyż Leila przypadkowo dotyka go. Zawstydzony dżin chowa się w swoim flecie, a Aladyn oskarża dziewczynę o kradzież jego serca. Po chwili się uspokaja i znów dmucha w metalowy isnstrument i podrzuca go do góry. Rabusie są pewni, że moc fletu się skończyła, dlatego Aladyn go wyrzucił, lecz chłopiec wskazuje tylko palcem w górę. Na całą bandę leci ogromne ciało Ugo, które ostatecznie pokonuje ich.

Aladyn po przeszukaniu skarbów złodziei stwierdza, że żadne z nich nie są magicznymi rzeczami i pożegnawszy się z nowymi przyjaciółmi, wyrusza w dalszą podróż.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki