FANDOM

Small giana.png
"Spoiler!"

Nanaumi
Nanaumi BS275.png
Biografia
Kanji ナナウミ
Rōmaji Nanaumi
Znany jako
Opis fizyczny
Wiek
Płeć Kobieta
Wzrost
Relacje
Rodzina
Sojusznicy Takeruhiko Yamato

Hakuryuu Ren
Nashimi
Aladyn
Morgiana

Wrogowie
Status
Dżin
Profesja
Przynależność Imperium Kou

Królestwo Kina

Debiut
Manga Noc 161
Anime
Seiyū

Nanaumi (ナナウミ, Nanaumi) jest dziewczyną z Królestwa Kina, która dołączyła do Hakuryuu Ren'a podczas wojny domowej w Imperium Kou.

Wygląd Edytuj

Nanaumi zwykle postrzegana jest z uśmiechem na twarzy, pokazując tym swoje poczerniałe zęby. Prawa strona jej włosów jest biała z małym odcinkiem czarnych kosmyków, a lewa strona ma odwrotne kolory. Ma duże piersi, a jej ubrania naśladują czarno-biały schemat jej włosów. Do tej pory, nigdy nie była pokazana bez swojej maski na oczach.

Osobowość Edytuj

Nanaumi jest lojalna wobec Hakuryuu i odnosi się do niego "Wasza Królewska Mość". Zdaje się lubić wojny, gdyż stwierdziła, że jest podekscytowana na wieść o nadchodzącej wojnie. Część jej osobowości pozostaje wciąż tajemnicą.

Historia Edytuj

Nic nie wiadomo o przeszłości Nanaumi.

Umiejętności Edytuj

Relacje Edytuj

Hakuryuu Ren Edytuj

Nanaumi jest lojalna wobec Hakuryuu i obiecuje walczyć razem z nim.

Takeruhiko Yamato Edytuj

Zdaje się, że Nanaumi bardzo lubi Takeruhiko. Może świadczyć o tym fakt, gdy pisnęła z zachwytu, gdy pojawił się na polu bitwy, mówiąc, że czekała na niego.

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię, zapisane jako 七海 oznacza "Siedem Mórz", prawdopodobnie nawiązuje do jej wierności wobec Sojuszu Siedmiu Mórz lub Sinbad'a.
  • Czarne zęby Nanaumi są zwyczajem Ohaguro. Może odnosić się to do historii o Ohaguro Bettari, pięknym duchu, robiącym psikusy mężczyznom.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki