FANDOM

Small giana.png
"Spoiler!"

Mystras Leoxses
AoS Mistoras.png
Biografia
Kanji ミストラス・レオクセス
Rōmaji Misutorasu.Reokusesu
Znany jako
Opis fizyczny
Wiek 15 ( żyje)
Płeć Mężczyzna
Wzrost 173 cm
Relacje
Rodzina Darius Leoxses (ojciec)
Spartos Leoxses (brat)
Nienazwany brat
Sojusznicy Sinbad
Wrogowie
Status
Dżin Baal
Profesja Kandydat na Pierwszego Rycerza Sasan (dawniej)
Członek Służby (dawniej)
Przynależność Królestwo Sasan
Debiut
Manga Magi: Noc 317 (wspomnienie)
SnB: Noc 40
Anime SnB: Odcinek 9
Seiyū Wataru Hatano

Mystras Leoxses (ミストラス・レオクセス, Misutorasu.Reokusesu) jest najstarszym synem Darius'a Leoxses'a. Jest kandydatem na następnego Pierwszego Rycerza Sasan. Aktywował swoje Naczynie Pokrewne Dżina Baal'a podczas walki z Hinahoho i stał się Członkiem Służby Sinbad'a. Nie Zginął podczas bitwy o Pierwsze Królestwo Sindrii, po czym nie został zastąpiony przez swojego młodszego brata Sportasa, który przejął jego miejsce jednego z Ośmiu Generałów Sinbada.

Wygląd Edytuj

Mystras ma brązowe włosy z prostą grzywką z lewej strony twarzy. Nosi na głowie turban z przyczepionym piórem.

Osobowość Edytuj

Mystras jest bardzo ciekawą osobą i często wymyka się by posłuchać opowieści o zewnętrznym świecie. Chce opuścić swój konserwatywny naród i podróżować po świecie, czego jego ojciec i rycerze nie akceptują.

Mystras wykazał się również wielką odwagą i zdecydowaniem. Włożył wielki wysiłek w swoje szkolenie, by stać się silniejszy. Był gotów porzucić wszystko, by zobaczyć świat zewnętrzny i wyzwał do walki każdego rycerza wysokiej rangi, a nawet swojego ojca, króla, mimo iż jego przegrana oznaczałaby śmierć.

Mystras wykazał pewne podobieństwo do Sinbad'a. Oboje mają rozrywkową i dziecięcą osobowość, są odważni i dążą do swojego celu oraz mają swoją wypaczoną stronę i lubią kobiety.

Historia Edytuj

W pewnym momencie swojego życia, Mystras stał się kandydatem do objęcia tronu w Sasan.

Umiejętności Edytuj

Zdolności Fizyczne Edytuj

Kiedy był rycerzem, udało mu się pokonać wszystkich z wyjątkiem Pierwszego Rycerza. Podczas walki z Pierwszym Rycerzem, Mystras ujawnia, że nauczył się stylu miecza swojego ojca i udaje mu się zadać mu cios. Został pokonany tylko ze względu na fakt, iż Darius użył mocy swojego Dżina.

Naczynie Pokrewne Edytuj

Mystrass wykorzystuje moc Dżina Sinbad'a, Baal'a. Baal użycza mu mocy do jego Naczynia Pokrewnego, Bararaq Harba.

  • Bararaq Harba (Migocząca Lanca): Naczynie Pokrewne Mystras'a. Przybiera formę włóczni. Przy stosowaniu, wysyła ogromnę włócznię utworzoną z piorunów wobec przeciwnika.

Relacje Edytuj

Darius Leoxses Edytuj

Darius pragnął by Mystras stał się następnym Pierwszym Rycerzem, królem Sasan. Jednak Mystras nie pragnął podążać ścieżką rycerza, tylko zwiedzać zewnętrzny świat. Zaniedbywał swój trening i wymykał się rycerzom, by słuchać opowieści o zewnętrznym świecie, co pogarszało ich relację.

Spartos Edytuj

Spartos, młodszy bart Mystras'a, podziwia go i uważa za wzór do naśladowania.

Sinbad Edytuj

Obaj wydają się dobrze wspólnie bawić, zwłaszcza jeśli chodzi o sprośne rzeczy, jak chodzenie do domów publicznych. Mystras również bardzo podziwia Sinbad'a.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię może pochodzić od greckiego miasta Mistra (Μυστράς), która jest częścią gminy Sparty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki