FANDOM

Hakuei's Metal Vessel.png

Metalowe Naczynia(金属器, Kinzoku Ki) - są to przedmioty(biżuteria, broń, dodatki etc.), zawierające Dżina.

Jak je zdobyć?Edytuj

Gdy człowiek przekracza bramę Lochu i zdobywa go, automatycznie zostaje Zdobywcą Lochu, a Dżin ze zdobytego Lochu przenosi się do wybranego lub przypadkowego przedmiotu, którą ten człowiek posiadał przy sobie. W najczęstszych przypadkach Dżin przenosi się do przedmiotu, do którego dana osoba jest bardzo przywiązana.

WyglądEdytuj

Kiedy Dżin przenosi się do danego przedmiotu, na tej rzeczy pojawia się ośmioramienna gwiazda, wpisana w koło. Gdy Dżin jest używany, gwiazda ta świeci się, informując użytkownika Metalowego Naczynia o poziomie Magoi. 

UżywanieEdytuj

Umiejętności Dżina są używane poprzez Metalowe Naczynie. Metalowe Naczynie pozwala użytkownikowi używać mocy Dżina oraz korzystać z jego ekwipunku. Jednak im dłużej Metalowe Naczynie jest używane, tym niższy poziom energii posiada Zdobywca Lochu, ponieważ do używania mocy Dżina potrzebne jest Magoi użytkownika.

MagiaEdytuj

Wszystkie Metalowe Naczynia używają czarów swojego Dżina, by atakować i bronić się potężnymi czarami. Zasadniczo porównuje się ich do magicznych użytkowników, lecz zamiast posiadać szerokiego wachlarza czarów, Metalowe Naczynia skupiają się na na jednym typie magii. Do wzmocnienia tych czarów, Metalowe Naczynie potrzebuje Magoi użytkownika. Gdy użytkownik Metalowego Naczynia opanował całą moc Dżina, potrafiąc między innymi: wyposażyć się w broń Dżina lub przemienić się w demona może używać ataku nazywającego się Ekstremalnymi Czarami. Ekstremalne Czary pokazują się jako symbol ośmioramiennej gwiazdy - takiej samej, która pojawia się na Metalowym Naczyniu. Przykład Ekstremalnych Czarów pokazała Kougyoku Ren, wzywając ogromną falę pływową, która mogła zmieść całe miasto.

Użytkownicy Metalowych NaczyńEdytuj

Alibaba Saluja

nóż (dawniej), krótki miecz (obecnie)

Jpeg.jpg Images.jpg
Sinbad Miecz, dwie branzolety, dwa pierścienie i dwa naszyjniki
Hakuei Ren Wachlarz
Hakuryuu Ren Długa włócznia (dawniej), obustronna włócznia (obecnie)
Kouen Ren Miecz, pompon przy mieczu i spaulder
Koumei Ren Wachlarz
Kouha Ren Miecz
Kougyoku Ren Szpilka do włosów
Mu Alexius Miecz
Ignatius Alexius Nieznane
Nerva Julius Caluades Nieznane

CiekawostkiEdytuj

  • Osiem punktów gwiazdy na Metalowym Naczyniu jest islamskim odniesieniem do "Khatim Suleiman خاتم سليمان" oznaczającego pierścień Salomona. W legendach islamskich król Salomon był zdobywcą Dżina z pierścieniem z ośmioma gwiazdami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki