FANDOM

Markkio
Markkio.png
Biografia
Kanji マルッキオ
Rōmaji Marukkio
Znany jako Bankier
Opis fizyczny
Wiek
Płeć Mężczyzna
Wzrost
Relacje
Rodzina
Sojusznicy Judar
Salomon Jehoahaz Abraham (dawniej)
Uraltugo Noi Nueph (dawniej)
Wahid
Setta (dawniej)
Falan
Arba
Sheba (dawniej)
Ithnan
Wrogowie Sinbad
Ja'far
Masrur
Aladyn
Morgiana
Status
Dżin
Profesja Członek Al-Thamen
Bankier
Mag
Przynależność Al-Thamen
Imperium Kou
Balbadd (dawniej)
Alma Torran (dawniej)
Debiut
Manga Noc 15
Anime Odcinek 9
Seiyū Shinichiro Miki

Markkio (マルッキオ, Marukkio) lub "Bankier" (銀行屋, Ginkōya) jest członkiem Al-Thamen, który dostarczał Huangi, papierowe pieniądze Imperium Kou do Ahbmad'a Saluja, króla Balbadd. Bankier i Handlarz Bronią, który zaopatrzył Grupę Mgły w broń, to ta sama osoba.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

HistoriaEdytuj

Markkio był Magiem z Alma Torran i członkiem Ruchu Oporu Salomon'a, utworzonego by obalić ortodoksyjny rząd. Wpadł w rozpacz, po tym jak David Jehoahaz Abraham i Starsi zabili jego rodzinę. Po tym jak Salomon ukradł i rozporoszył Rukh Ill Illah'a, zawiedziony Markkio dołączył do Al-Thamen.

UmiejętnościEdytuj

MagiaEdytuj

Markkio potrafił kontrolować Czarne Rukh.

BorgJest dowodem na bycie magiem. Jest zdolnością defensywną, blokującą wszelkie ataki fizyczne ze złymi intencjami oraz niektóre zaklęcia do pewnego stopnia. Wytrzymałość Borg'a jest zależna od siły danej osoby.

CiekawostkiEdytuj

  • Cierniowa korona na jego nakryciu głowy jest symbolem długu w mitologii islamskiej, co odnosi się do jego celu przebrania za bankiera.
  • W mandze, Markkio został pokonany przez Sinbad'a, zaś a anime to Ithnan został "zniszczony" zamiast Markkio.
  • Pierwszy występ Markkio chronologicznie odbył się po stronie Sheby w Alma Torran.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki