FANDOM

Magia Ognia
Wall of Flames.gif
Kanji 熱魔法
Romaji Netsu Mahō
Status
Rodzaj Magia Ciepła

Typy Magii

Użytkownicy
Debiut
Manga Noc 7
Anime Odcinek 2
Magia ciepła (热魔法, Netsu Maho) znana także jako Magia ognia lub Płomień magii. Jest to rodzaj magii  , gdzie mag nakazuje Rukh do zmiany w ciepło lub ogień. Jest to pierwszy rodzaj magii, magowie, którzy są pierwszym typem są znani jako "Czerwoni Magowie". Pierwszego typu magowie mają niezwykłe zdolności w kierunku piątego typu.

OpisEdytuj

Magia Ciepła pozwala Magowi wykorzystywać energię ciepła w celu atakowania oraz obrony. Magowie posługujący się tym typem magii są zdolni do wygenerowania tej mocy z ich różdżek lub naczyń i manipulowania nią. Czerwoni Magowie zdolni są do generowania ciepła i płomieni w postaci stałej lub energii. Atakowanie płomieniami działa podpalając przeciwnika w różnym stopniu, zależnie od użytego Magoi. Użytkownik tej magi jest w stanie zniszczyć ziemię i przeciwników redukując ich do popiołu używając ciepła. Czerwoni Magowie są w stanie również zmienić kształt i kolor ognia, którym się posługują. Magia ciepła może być użyta do wytworzenia wrzącej pary, jeśli jest stosowana na Magii Wody .

Lista MagiiEdytuj

Zwykła MagiaEdytuj

Złożona MagiaEdytuj

Metalowe NaczyniaEdytuj

Naczynia PokrewneEdytuj

Ostateczna MagiaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki