FANDOM

Magia Błyskawicy
Lightning Magic.gif
Kanji 雷魔法
Romaji Kaminari Mahō
Status
Rodzaj Typy Magii
Użytkownicy
Debiut
Manga Noc 46
Anime Odcinek 10
Magia Błyskaiwcy (雷魔法, Kaminari Maho) jest to magia , w której użytkownik zarządza Rukh, tak aby wyprodukowały Magoi zmieniając je w błyskawice. Jest to czwarty rodzaj magii, magowie posługujący sie nią znani są jako Żółci Magowie. Czwarty typ magów ma niezwykłe zdolności w kierunku ósmego typu.

OpisEdytuj

Magia Błyskawic pozwala na wytworzenie energii elektrycznej, bardziej szczegółowo błyskawic, w celu atakowania lub obrony. Magowie posługujący się tym typem magii są zdolni do wygenerowania tej mocy z ich różdżek lub naczyń i manipulowania nią. Żółci Magowie są w stanie przywołać naturalne błyskawicę z nieba, w wyniku czego powstaje ogromna eksplozja. Atakując piorunami są w stanie porazić przeciwnika w różnym stopniu lub spalić ich, zależnie od użytego Magoi. Użytkownicy tej Magii są także w stanie wykorzystywać magnetyzm do zbierania materiałów magnetycznych z Ziemi. Kolor wykorzystywanych piorunów są zależne od danej osoby. Do tej pory występowały kolory błyskawic takie jak na przykład fioletowy, niebieski, żółty, czarny itp. Magia Błyskawic może być rozproszona przy użyciu ściany powietrza stworzonej dzięki Magii Wiatru .

Lista MagiiEdytuj

Zwykła MagiaEdytuj

Metalowe NaczyniaEdytuj

Naczynia PokrewneEdytuj

Czarne Metalowe NaczyniaEdytuj

Czarne Metalowe Naczynia PokrewneEdytuj

Ostateczna MagiaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki