FANDOM

Magia Światła
Flash.gif
Kanji 光魔法
Romaji Hikari Mahō
Status
Rodzaj Typy Magii
Użytkownicy
Debiut
Manga Noc 108
Magia Światła (光魔法, Hikari Maho) jest to magia , w której użytkownik zbiera Rukh produkujące Magoi i zmienia je w magię światła. Ten typ jest również zdolny do tworzenia iluzji, czy to w celu zmiany własnego wyglądu lub wszczepienie obrazu w umyśle różnych osób. Jest to trzeci rodzaj magii, magowie, którzy są trzecim typem są znani jako "Pomarańczowi Magowie". Magowie trzeciego typu mają niezwykłe zdolności w kierunku siódmego typu.

OpisEdytuj

Magic dissolves.png

Rozproszenie Magii Światła

Magia Światła pozwala na wykorzystywanie światła do atakowania oraz obrony. Magowie posługujący się tym typem magii są zdolni do wygenerowania tej mocy z ich różdżek lub naczyń i manipulowania nią. Pomarańczowi magowie potrafią wytworzyć wiązki światła, które wyrządzają szkodę przeciwnikom. Są oni zdolni również do wytwarzania różnego rodzaju złudzeń jak na przykład zmiany własnego wyglądu lub wytworzeniu obrazu w umyśle innych osób. Użytkownicy tej magii posiadają również zdolność do wytworzenia ochronnej bariery światła. Magia ta może być rozproszona przez ścianę pary utworzoną dzięki Magii Wody lub po odbiciu przez lustro.

Lista MagiiEdytuj

Zwykła Magia Edytuj

Czarne Metalowe NaczyniaEdytuj

Ostateczna MagiaEdytuj

Magiczne NarzędziaEdytuj

PodtypEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki