FANDOM

Magia
8 Pointed Star.png
Status
Rodzaj Magia
Użytkownicy
Debiut
Manga Noc 7
Anime Odcinek 2
Magia jest transformacją Magoi w różne substancje. 

OpisEdytuj

Magia jest używana na całym świecie i za każdym razem, gdy się pojawia, towarzyszy jej ośmioramienna gwiazda. Rukh otacza wszystko na całym świecie i jest źródłem energii. W zależności od tego, jaki rozkaz da się Rukh, efekt będzie różny, zaczynając na huraganach czy błyskawicach, a kończąc na bardziej wymyślnych czarach. To niewidzialna prawda, która rządzi światem. Miotanie zaklęciami czy łączenie ich powodują wiele różnych zjawisk. Osoby, które za pomocą energii i inkantacji mogą korzystać z Rukh w celu odtworzenia naturalnych zdarzeń, nazywa się Magami. Wytrzymałość i siła magii zależy od tego, ile magoi jest on w stanie wydobyć z Rukh. Nawet użytkownicy Metalowych Naczyń i Naczyń Pokrewnych mogą korzystać z magii, lecz są ograniczone do jednego rodzaju magii, która jest ciągle wzmacniana. W Akademii Magnostadt Rukh są dzielone na 8 różnych typów: woda, światło, wiatr, ogień, błyskawica, dźwięk, moc i życie.

Anormalna MagiaEdytuj

Osobny artykuł: Anormalna Magia

Ekstremalne CzaryEdytuj

Osobny artykuł: Ekstremalne Czary

Rodzaje MagiiEdytuj

Istnieje wiele rodzajów rukh co wiąże się z tym, że powstać mogą różne, niezliczone rodzaje magii. W Magnostadt wszystkie znane rukh dzielone są początkowo na osiem podstawowych typów, oraz wiele podtypów.

Według cech Rukh
Typy Magii.png

Inne typy

UżytkownicyEdytuj

Dżiny: 
Magowie:
Osoby używające Metalowych Naczyń do tworzenia magii:
Osoby używające Naczyń Pokrewnych do tworzenia Magii:
Osoby używające Czarnych Metalowych Naczyń do tworzenia magii:
Osoby używające Czarnych Naczyń pokrewnych do tworzenia magii:
Osoby używające różnych magicznych narzędzi do tworzenia magii:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki