FANDOM

Mądrość Salomona
Magoi as Ugo
Kanji ソロモンの知恵
Romaji Soromon no Chie
Znane jako Mądrość Salomona
Status
Użytkownicy
Debiut
Manga Noc 72
Anime Odcinek 16
Mądrość Salomona (ソロモンの知恵, Soromon no Chie) jest mocą, która pozwala ludziom usłyszeć wolę Rukh. Jest również znana jako moc proroctwa.

AladynEdytuj

Aladyn zdaje się być jedyną osobą, zdolną do używania tej mocy, prawdopodobnie dlatego, że jest synem Salomona. Nawet inni Magi, jak Judar czy też Ithnan, byli zaskoczeni tą mocą.

UmiejętnośćEdytuj

Jest to moc, pozwalająca na komunikację z czyimkolwiek Rukh, bądź tym zawartym w żywych lub martwych osobnikach. Powoduje też, iż normalnie ludzie są w stanie usłyszeć wolę Rukh oraz zobaczyć swoją przeszłość, teraźniejszość i przyszłość, poprzez wykorzystanie siły Rukh. Dzięki temu, Aladyn był w stanie pokazać Judarowi jego przeszłość. Ta moc może chwilowo przywoływać dusze zmarłych, jako sposób na rozmowę bez ostatnich pożegnań. Jednak bardzo męczy to Aladyna. Dzięki wykorzystaniu tego zaklęcia, Aladyn był w stanie wejść w ciało Alibaby i pozbyć się klątwy nałożonej mu przez Ithnan'a. Według Ithnan'a, moc ta udziela osobie "wszechwiedzy".

AktywacjaEdytuj

Aladyn otrzymał tę moc, po przebudzeniu ze świata marzeń z Ugo. Moc ta wydaje się mieć coś wspólnego z Królem Salomonem, który jest stwórcą wszystkich Dżinów i mistrzem Ugo.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to jedna z ksiąg Biblii, która jest uważana za deuterokanoniczną przez niektóre kościoły, takie jak Kościół rzymskokatolicki oraz niekanoniczną lub apokryficzną przez Kościoły protestanckie i wyznawców judaizmu. Jest to jedna z siedmiu Sapiencjalnych lub mądrościowych ksiąg związanych z Septuagintą, Psalmami, Księgą Przysłowia, Księgą Koheleta, Pieśnią Salomona (Pieśń nad Pieśniami) i Mądrością Syracha.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki