FANDOM

Small giana.png
"Spoiler!"

Leraje
Leraje Anime.png
Biografia
Kanji レラジェ
Rōmaji Reraje
Znany jako
Opis fizyczny
Wiek
Płeć Kobieta
Wzrost
Relacje
Rodzina
Sojusznicy
Wrogowie
Status
Dżin
Profesja Dżin
Przynależność Kouha Ren

Labirynt Leraje
Alma Toran

Debiut
Manga Noc 180 (wspomniana)

Noc 187 (Debiut)

Anime
Seiyū
Image Gallery

Leraje (レラジェ, Reraje) jest Dżinem Siły należącym do Kouhy. Znajdowała się w 14. Labiryncie Leraje.

WyglądEdytuj

Włosy Leraje wydają się być wykonane z jakiegoś rodzaju kryształu, a niektóre części jej ciała są również nimi objęte. Ma spiczaste uszy i nosi makijaż, który zawsze zdaje się topić. Jej tułów jest nagi, a ona nosi pewien rodzaj spódnicy, pałąk i skomplikowany naszyjnik. Gdy była ona w swoim Labiryncie paliła fajkę w kształcie kosy.

OsobowośćEdytuj

Tumblr ml1ty6gud31rikp86o1 1280.jpg

Leraje wydaje się trochę próżna i nie dbająca o wiele rzeczy. Ale ona wybrała Kouhe stwierdzając, że nie spadnie na oszusta (Kouen) ponieważ miał już trzy Dżiny. A także, bo dał nadzieję wyrzutkom jak Reirei i jej siostry.

Wydaje się mieć słabość do atrakcyjnych mężczyzn, jak Kouen.

HistoriaEdytuj

Leraje mieszkała w Alma Toran  i była częścią króla Salomona . Leraje, wraz z resztą Dżinów, została stworzona przez króla Salomona z Rukh.

ZdolnościEdytuj

Leraje ma zdolność kontrolowania siódmego rodzaju magii .

Metalowe Naczynie

Leraje znajduje się w metalowym naczyniu Kouhy, którym jest wielki miecz, który nosi ze sobą. Nyoi Rentou wydaje się być w stanie przebić się przez wszystko. Ponadto Nyoi Rentou może zmienić swoją długość, staje się wtedy bardzo ciężkie i trudne do korzystania przez jego właściciela. 

Wyposażenie w Dżina

W tej formie, włosy Kouhy rosną i zmieniają kolor na jasny fiolet. Zyskuje on trzecie oko na środku czoła. Ma różowe kolce wychodzące z pleców, które mają kształt skrzydeł. Jego ręce i nogi są pokryte tymi samymi kolcami, które przybierają kształt zbroi. Nosi naszyjnik i bransoletki na obu ramionach.

Lelazzo Madraga

"Rozprosz się przed żalem królowej miażdżącej śmierci, która rzeźbi okrócieństwo!"

~Kouha, wzywając ostateczną magię 

Gdy Kouha używa Wyposażenia Dżina, Nyoi Rentou zmienia swój kształt i staje Kosą, a przeciwna strona jego ostrza jest płaska, przypominająca młotek. Kouha uderza z tej strony z ogromną siłą, sprawiającą, że rozpada się wszystko, czego jej podmuch dotknie. 

Broń w Wyposażeniu w Dżina

Po użyciu miecz staje się kosą po jednej stronie i młotem po drugiej. Kosa może być wykorzystywana do szybkich ataków. Młot może wywierać duży nacisk na pewnym obszarze. Broń nadal zachowuje swoją zdolność do zmiany rozmiaru.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki