FANDOM

Small giana.png
"Spoiler!"
Kaubun Ka
Kaubun Ka.jpg
Biografia
Kanji 夏黄文
Rōmaji Ka Koubun
Znany jako
Opis fizyczny
Wiek 25, 26, 29 (obecnie)
Płeć Mężczyzna
Wzrost 183 cm
Relacje
Rodzina Koushou Ka (krewny/nie żyje)
Sojusznicy Kougyoku Ren
Wrogowie Sinbad

Ja'far

Status
Dżin Vinea
Profesja Członek Służby

Asystent Kougyoku Ren
Doradca Alibaby Saluja
Premier Imperium Kou (dawniej)

Przynależność Imperium Kou
Debiut
Manga Noc 49
Anime Odcinek 11
Seiyū Kenichi Suzumura

Koubun Ka (夏 黄文, Ka Kōbun) jest asystentem Kougyoku Ren i członkiem jej Służby. Jest byłym premierem Imperium Kou i doradcą Alibaby.

WyglądEdytuj

Koubun Ka jest wysokim mężczyzną z czarnymi, falowanymi włosami i piwnymi oczami. Ma oznaczenia na twarzy. Nosi wysoki kapelusz i tradycyjne ubranie. Zawsze ma przy sobie swoje Naczynie Pokrewne, wachlarz.

OsobowośćEdytuj

Jest oziębłą i spokojną osobą, ale wydaje się być bardziej wesoły kiedy nie pracuje jako asystent Kougyoku. Przyznał się do próby manipulowania ją i jego podwładnych, choć wydaje się, że nie jest w tym za dobry.

HistoriaEdytuj

Koubun urodził się w biednej wiosce w północnej prowincji Imperium Kou. Zdał egzamin krajowy z wysokimi wynikami i został państwowym urzędnikiem.

W wieku 17 lat, został asystentem Kougyoku, zdobył jej zaufanie pomógł nabrać jej pewności siebie. Od tamtej chwili zawsze byli razem.

Pomógł Kougyoku zdobyć Loch Vinea. W przeszłości pragnął uratować Kougyoku w środku bitwy, aktywowując swoje Naczynie Pokrewne.

UmiejętnościEdytuj

Naczynie PokrewneEdytuj

Koubun wykorzystuje moc Dżina Kougyoku, Vinei, do zasilania swojego Naczynie Pokrewnego, wachlarza.

  • Naczynie Pokrewne Koubun'a Ka: Koubun Ka posiada nienazwane Naczynie Pokrewne, które wykorzystuje wodę Vinei do uzdrawiania.

RelacjeEdytuj

Kougyoku RenEdytuj

Koubun bardzo troszczy się o Kougyoku i zawsze ją chroni. Jest jej mentorem w szermierce.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego imię znaczy "żółte pismo", a jego nazwisko "lato".
  • "Ka Koubun" to japońska wymowa, po chińsku było by to "Huángwén".
  • Chciałby awansować.
  • Jego słabością jest upór Kougyoku.
  • Jego (samozwańcza) specjalna umiejętność to zrozumienie ludzkiej natury.
  • Zapytany "kogo chciałbyś za prawdziwe rodzeństwo?", wybiera Ren'a Kouen'a jako swojego młodszego brata i dodaje: "Innymi słowy, jeżeli stałbym się pierwszym księciem... Ten kraj byłby mój!". Kouen komentuje to: "Lepiej zwróć tą ambicje w stronę ochrony Kougyoku. I tak Cię nie awansuje".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki