FANDOM

Small giana.png
"Spoiler!"

Junjun
Junjun anime.png
Biografia
Kanji 純々
Rōmaji Junjun
Znany jako
Opis fizyczny
Wiek
Płeć Kobieta
Wzrost
Relacje
Rodzina
Sojusznicy Kouha Ren

Reirei
Jinjin
Meihou Kan

Wrogowie
Status
Dżin
Profesja Asystentka Kouhy

Sztuczny Mag

Przynależność Imperium Kou
Debiut
Manga Noc 116
Anime Odcinek 32
Seiyū Aki Nagao

Junjun (纯々) jest sztucznym magiem, na którym wcześniej eksperymentowano. Następnie została uratowana przez Kouhe. Teraz służy mu jako jeden z trzech jego wiernych pomocników wraz z Jinjin  i Reirei. Jest użytkownikiem Magii Siły.

WyglądEdytuj

Junjun jest dość wysoką dziewczyną, z długimi prostymi ciemnymi włosami. Nosi mały kapelusz, ma na głowie bandaż, który obejmuje jej oczy. Nosi tradycyjne stroje.

OsobowośćEdytuj

Jest ona całkowicie lojalny wobec Kouhy, a nawet wydaje się być w nim zakochana. Junjun jest najbardziej entuzjastyczna z trójki sztucznych magów. Kouhy nie obchodzi wiele wygląd Junjun, kobieta czasami prosi go, by ją uderzył.

Ma wielki kompleks na punkcie swojego ciała, które to zmieniło się przez eksperymenty. Mówi, że to straszne i uważa, że żaden mężczyzna nie będzie akceptować jej ciała.

HistoriaEdytuj

W pewnym momencie, na niej, Jinjin i Reirei odbywały się eksperymenty, mające na celu stworzenie sztucznych magów, ale one nie powiodły się. Kobiety uznane za potwory, wyrzucono je,aby zgniły. Następnie przyszedł do nich Kouha i powiedział, że potrzebuje jakiś magicznych użytkowników. On dał im bandaże, przyodział je, uśmiechnął się i wyznaczył im cel. Od tego czasu, Junjun, i pozostałe kobiety są po stronie Kouhy i lojalnie służą mu.
Nieudany Eksperyment.jpg

Jinjin, wraz z innymi członkami armii Kouhy, była obecna podczas, gdy chłopak zyskał Dżinkę Leraje i modliła się o sukces swego pana.

ZdolnościEdytuj

Junjun, JinjinReirei są w stanie używać magii i są określane jako Magowie , choć stwierdzono, że są sztucznie stworzone i, z tego powodu, że ich ciała zmieniły. Junjun powiedziała, że są stworzone one za pomocą magicznych narzędzi. Poza tym, jej zdolności są nieznane.

Magia

Magia Siły: Junjun jest w stanie wykorzystać Magię Siły, aby pomóc odzyskać magoi Metalowego Naczynia Kouhy  

RelacjeEdytuj

Kouha RenEdytuj

Junjun jest całkowicie lojalna wobec Kouhy, a nawet wydaje się mieć w nim zakochana. Nie lubi być daleko od niego, co widać, kiedy płacze, jak Kouha zostawił ją, Jinjin i Reirei w Magnostad. Zawsze pyta Kouhy, czy może ją uderzyć, albo pochwalić.

Jinjin i ReireiEdytuj

Junjun zawsze jest z Reirei i Jinjin. Mają wspólne to, że odbyły się na nich eksperymenty by stały się magami i że zawsze poproszą o bycie bitymi przez Kouhe.

CiekawostkiEdytuj

  • Mimo, że pokazano ją w 116 nocy, jej nazwę ujawniono dopiero w 180
  • Jej imię oznacza niewinność

Więcej z Fandomu

Losowa wiki