FANDOM

Imperium Reim
Reim Empire Emblem Anime.png
Kanji レーム帝国
Rōmaji Rēmu Teikoku
Informacje
Stolica Remano
Lokalizacja Zachodni Kontynent
Kontrolowane przez Cesarz

Scheherazade (dawniej)
Titus Alexius

Przynależność Sojusz Siedmiu Mórz
Debiut
Manga Magi: Noc 3 (wspomnienie)

Noc 138 (debiut)
SnB: Noc 30

Anime Odcinek 33

Imperium Reim jest dużym krajem chronionym przez kapłankę Szeherezadę, która jest jednym z pięciu magi. Po jej śmierci magim Imperium zostaje jej klon Titus Alexius. Stolicą Imperium jest Remano. 

HistoriaEdytuj

Reim Empire emblem.png

Godło Imperium Reim

Imperium Reim jest najbardziej dominującym krajem  w zachodniej części kontynentu. Kraj został założony 730 lat temu przez cesarza Remusa. 211 lat temu pierwszy władca osiągnął maksymalny rozwój Imperium. Reim jest najsilniejszym i największym Imperium w dzisiejszych  czasach. Imperium Kouga,które było dawniej znane za jedne z najsilniejszych krajów było porównywalne z Imperium Reim jednak z czasem rozpadło się.

W ciągu ostatnich 200 lat Szeherezada wspierała kilka pokoleń rodziny królewskiej i generałów jako Wielka Kapłanka.

KulturaEdytuj

Koloseum Edytuj

Koloseum w Imperium Reim jest popularną areną walk gdzie gladiatorzy i niewolnicy walczą aż do śmierci w celu zabawienia widowni. Jest to też miejsce w którym słynny klan Yambala znany z zaawansowanych umiejętności nad manipulacją magoi  zatrzymał się aby doskonalić swoje umiejętności. 

Zdobywcy LochówEdytuj

Trzy osoby z Imperium Reim są Zdobywcami Lochów i kandydatami na króla: Ignacy Alexius, Mu Alexius i Nerva Julius Caluades z cesarskiej rodziny. Zostali on zaproszeni do Lochów przez Szeherezadę,która pomogła im je zdobyć.

Reim's soldier costume.png

Siła MilitarnaEdytuj

Jako jedno ze światowych mocarstw Imperium Reim posiada prawdopodobnie największe możliwości wojskowe. Dzięki wynalezieniu prochu i sterowców kraj ma przewagę nad innymi mocarstwami. Imperium posiada również jednostkę wywiadowczę dzięki której mogą dowoli wysyłać szpiegów do innych państw stanowiących zagrożenie. 

ArmiaEdytuj

Armia Imperium Reim składa się wyłącznie z członków plemienia Fanalis dlatego zwana jest Fanalis Corps. Członkowie armii byli niewolnikami aż Mu Alexius,który szukał ich po całym świecie sprowadził do Imperium. 

CiekawostkiEdytuj

  • Imperium Reim jest wzorowane na Imperium Rzymskim. Zamiast przez legendarnego Romulusa ( który założył Rzym) Imperium zostało założone przez jego brata Remusa,który był jego bratem bliźniakiem. 
  • Rodzina Alexius składa się z przygraniętych członków plemienia Fanalis lub klonów Szeherezady.
  • Alibaba Saluja przybył do Imperium, aby nauczyc sie manipulacji magoi podobnie jak wcześniej zrobili to Hakuryuu i Sinbad.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki