FANDOM

Ill Ilah
Ilah.png
Biografia
Kanji 黒の神 (イル・イラー)
Rōmaji Iru.Irā
Znany jako Czarny Bóg
Ojciec
Opis fizyczny
Wiek Wieczny
Płeć Bez płci
Wzrost
Relacje
Rodzina
Sojusznicy Gyokuen Ren
Al-Thamen
Wrogowie
Status
Dżin
Profesja Bóg
Przynależność
Debiut
Manga Noc 187
Anime Odcinek 48
Seiyū
Ill Ilah (黒の神 (イル・イラー),Iru.Irā, Czarny Bóg) lub Ilah, jest "bogiem", który stworzył Alma Toran, a później go zniszczył. Salomon uważa, że Ilah jest bryłą mocy bez woli, który jest odpowiedzialny za całe stworzenie i zjawiska świata. Jest czczony przez Al-Thamen, którzy chcą go przywołać do obecnego świata. Obecnie jest on połączony z ojcem Salomona, Davidem. Sinbad jest ich wcieleniem w obecnym świecie. 

WyglądEdytuj

Ilah był kiedyś białym bytem, który zstąpił z nieba, o ogromnym rozmiarze z kosmykami wyrastającymi z jego ciała.

Jakiś czas później, jego wygląd zmienił się na czarny byt, siedzący w niebie z kosmykami odchodzącymi od niego. Jest olbrzymiego rozmiaru i jest w stanie zstąpić, by dotknąć ziemi.

OsobowośćEdytuj

Po zabarwieniu się na czarno, Ill Illah został skażony i zyskał osobowość Davida Jehoahaza Abrahama. Możliwe, że w obecnym świecie odbiciem jego osobowości jest Sinbad.

HistoriaEdytuj

Nic nie wiadomo o jego przeszłości, oprócz tego, że stworzył Alma Toran i był pierwotnie biały.

UmiejętnościEdytuj

Ill Ilah był w stanie stworzyć, a potem zniszczyć Alma Toran. Może również udzielić umiejętności korzystania z magii, tworzyć medium i poprzez dotknięcie powierzchni, wyssać Magoi ze wszystkich from życia na planecie

CiekawostkiEdytuj

  • Ill Ilah jest bardzo podobny do Azathotha z opowiadań H.P Lovecrafta. Oboje są wszechmocnymi istotami bez woli i mają jakieś połączenie do ich odpowiednich wszechświatów, będąc tym samym twórcami/niszczycielami wielu światów i żyć.
  • Ilah (إله‎ ʾIlāh) jest arabskim określeniem oznaczającym "bóstwo" lub "bóg". Pojęcie te pojawia się w Koranie, świętej księdzi Islamu, odnosi się do fałszywych bóstw lub bożków czczonych przez pogan.
  • Ill jest prawdopodobnie korupcją języka hebrajskiego i północno-zachodniego semickiego (אל‎ ʾĒl), które ma to same znaczenia co "ilah".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki