FANDOM

Small giana.png
"Spoiler!"
Fatima
Fatima.png
Biografia
Kanji ファティマー
Rōmaji Fatimā
Znany jako
Opis fizyczny
Wiek SnB: 18
Magi: 31
Płeć Mężczyzna
Wzrost 178 cm
Relacje
Rodzina
Sojusznicy Umm Madaura (dawniej)
Kil (dawniej)
Wrogowie Morgiana
Nadja
Status
Dżin
Profesja Handlarz Niewolników
Niewolnik (dawniej)
Przynależność Złodzieje Fortress
Firma Mariadel
Debiut
Manga SnB: Noc 68
Magi: Noc 27
Anime Odcinek 6
Seiyū Ryotaro Okiayu

Fatima (ファティマー, Fatimā) jest handlarzem niewolników i byłym niewolnikiem. Fatima złapał kiedyś Morgianę, Nadję, Aladyna i jego karawanę. W przeszłości był szefem niewolników sklepu Umm Madaury, firmy Mariadel.

WyglądEdytuj

Fatima jest wysokim mężczyzną z białymi włosami i sadystycznym uśmiechem. Na jego ramieniu zwykle znajduje się czarna wrona. Zakłada biało-szarą szatę i czerwone futro, przepasane przez jego tułów.

OsobowośćEdytuj

Fatima jest sadystycznym człowiekiem, który kiedy czegoś chce, pozbędzie się każdego, kto stanie mu na drodze. Jest handlarzem niewolników, przez co jest zainteresowany każdym niewolnikiem, za którego dostanie dobrą cenę.

Już jako nastolatek był okrutny i nieczuły. Ze względu na swoją pozycję szefa niewolników był bardzo zadufany w sobie. Pozycja ta była dowodem zaufania, jakim darzyła go Maader. Był jednym z jej "dzieci" i bardzo ją adorował.

HistoriaEdytuj

Fatima był kiedyś niewolnikiem Umm Madaury. Prawdopodnie tak jak jej inni niewolnicy, był sierotą wojenną lub dzieckiem bez żadnych krewnych, który został przez nią przygarnięty i uczyniony niewolnikiem. Zdobył jej zaufanie, przez co został nagrodzony pozycją "szefa niewolników", co oznaczało, że był jej prawą ręką i posiadał wystarczającą moc do decydowania o przebiegu życia każdego niewolnika.

Kiedy Sinbad został wyznaczony na asystenta szefa niewolników, Fatima był zazdrosny, ze względu na jasną różnicę w ich traktowaniu i uwolnił wszystkich niewolników, zrzucając winę na Sinbada, aby zdobyć całe zaufanie Maader. Maader wiedziała, że to Fatima, przez co później sprzedała go pewnemu starcowi, Zeutiusowi, jednak nieświadomy Fatima myślał, że to dlatego, iż był jednym z jej ulubionych niewolników.

Później, podczas ich podróży do gorących źródeł, Fatima zabija swojego właściciela. Stało się to zaraz po tym jak usłyszał, że Maader zaginęła. Wstrząśnięty tym faktem Fatima, decyduje się stać idealną osobą, którą Maader nie była w stanie się stać i zaczyna żyć pod tożsamością kupca niewolników.

UmiejętnościEdytuj

Posiada szeroką wiedzę o zwierzętach i używa ich do walki.

Zwierzęta Edytuj

Pustynny Kruk (砂漠カラス, Sabaku Karasu)

Używa kruka z pazurami pokrytymi trucizną, by uśpić przeciwnika.

Pustynne Hieny (砂漠ハイエナ, Sabaku Haiena)

Używa ich by pozbyć się niewolników osłabionych chorobą.

Maureańskie Szablozębne Tygrysy  (マウレニアサーベルタイガー, Maurenia Sāberu Taigā)

Używa tygrysów z jadowitymi zębami, które mogą od razu zabić.

Namideański Kondor (ナミディアコンドル, Namidia Kondoru)

Używa kondorów z jadowitym zębami, które mogą od razu zabić.

RelacjeEdytuj

S NandoEdytuj

MorgianaEdytuj

Umm MadauraEdytuj

Pan ZeutiusEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Fatima (فَاطِمَة) jest kobiecym, arabskim imieniem, oznaczającym ta, która się powstrzymuje.
  • Fatima nie jest nazwany w anime, a wspomnienie jego dawnego życia występuje tylko w mandze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki