FANDOM

Fanalis
Fanalis.png
Kanji ファナリス
Rōmaji Fanarisu
Informacje
Ojczyzna Ciemny Kontynent
Cechy Charakterystyczne Czerwone włosy i oczy
Zwiększona siła
Wyostrzone zmysły
Mała ilość Magoi
Debiut
Manga Noc 4
Anime Odcinek 1

Fanalis (ファナリス, Fanarisu) to plemię pochodzące z Ciemnego Kontynentu. W Imperium Reim znajduje się Korpus Fanalisów, składający się jedynie z członków klanu pod dowódctwem Scheherezade. Fanalis są potomkami gatunku Czerwonych Lwów z Alma Torran

WyglądEdytuj

Fanalis charakteryzują się czerwonymi włosami i oczami w tym samym kolorze. Wszyscy Fanalis, z wyjątkiem Morgiany, mają kolczyk pod dolną wargą.

Historia Edytuj

Plemię Fanalis pochodzi z Alma Torran, gdzie było znane jako gatunek "Czerwonych Lwów(赤獅子あかじし Akajishi). Fanalis posiadali formę dziwnego zwierzęcia z głęboko karmazynowo-czerwoną skórą niczym stal. Po ich przetransportowaniu do nowego świata, Fanalis przyjęli postać człowieka z czerwonymi włosami i oczami oraz z wielką siłą. Swoją pierwotną formę przybierają tylko w Wielkim Ryfcie, a jeśli tam przybędą, nie mogą powrócić, gdyż w końcu znaleźli swoją pierowtną formę i ojczyznę.

UmiejętnościEdytuj

Ich siła fizyczna i zmysły są wielokrotnie większe, niż u normalnego człowieka. Mogą wskoczyć na najwyższe szczyty, przełamią nawet metal. Ich kopnięcia powalają największe zwierzęta, mogą nawet pokonać jednym ciosem. Fanalis "czystej krwi" są silniejsi od pozostałych z klanu. Ze względu na ich wysoki poziom siły fizycznej posiadają mało Magoi. Wydaje się, że półkrwistych Fanalis jest więcej, niż czystokrwistych.

CzłonkowieEdytuj

CzystokrwiściEdytuj

Imię Status
Morgiana W Królestwie Kina
Masrur W Imperium Reim
Rohroh W Imperium Reim

PółkrwiściEdytuj

Imię Status
Mu Alexius W Imperium Reim
Muron Alexius W Imperium Reim

NieznaniEdytuj

Imię Status
Yaqut W Imperium Reim
Razol W Imperium Reim

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwa plemienia "Fanalis" może pochodzić od arabskiego słów "Faaris", "Faarisah", które oznaczają "Jeździec", "Rycerz", "Rycerski Wojownik", "Ten, kto ma przenikliwy wzrok", "Ten, który zabija zdobycz" lub ze współczesnej Greki "Fanari" co znaczy "latarnia".
  • Możliwe, że Fanalis zostali oparci o rzeczywiście istniejących ludzi - Berberów. Świadczy o tym, że Ciemny Kontynent jest oparty na Afryce (w szczególności Afryka Północna) i że Fanalis (tak jak Berberzy) byli często porywani i zmuszani do niewolnictwa lub aby stać się żołnierzami z przymusu. Ich "dziki" charakter (lub przynajmniej ich natura postrzegana przez inne kraje) jest bardzo podobna do tego w jaki sposób postrzegali Rzymianie i Grecy Berberów jako barbarzyńców. Ponadto Ciemny Kontynent jest określany jako Kartargo jako odwołanie do Kartaginy.
  • Według Goltasa, Klan Kouga wraz z Fanalis dzielą tych samych przodków.
  • Każdy pokazany Fanalis ma tę samą postawę do walki.
  • Przeważnie każdy Fanalis ma imię, rozpoczynające się na literę "M", lecz wyjątkiem jest Rohroh.
  • Przeważnie w imieniu każdego Fanalis występuje litera "R". Wyjątkiem jest Mu Alexius.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki