FANDOM

Small giana.png
"Spoiler!"
Dunya Musta'sim
631976-dunya.png
Biografia
Kanji ドゥニヤ・ムスタシム
Rōmaji Duniya.Musutashimu
Znany jako
Opis fizyczny
Wiek 23 (nie żyje)
Płeć Kobieta
Wzrost 156 cm
Relacje
Rodzina Król Musta'sim (ojciec/nie żyje)
Sojusznicy Isaac

Aladyn

Wrogowie
Status
Dżin
Profesja Członkini Al-Thamen

Księżniczka Musta'sim (dawniej)

Przynależność Al-Thamen

Królestwo Musta'sim (dawniej)

Debiut
Manga Noc 89
Anime Odcinek 20
Seiyū Ryota Takeuchi
Image Gallery

Dunya Musta'sim(ドゥニヤ・ムスタシム) - była dawną księżniczką Królestwa Musta'sim i członkinią Al-Thamen.

WyglądEdytuj

Dunya jest średniego wzrostu kobietą ze splecionymi jasnoniebieskimi włosami i odziana w strój księżniczki. Zazwyczaj ma przymrużone oczy, lecz można dostrzec ciemnoniebieski kolor tęczówek. Zawsze nosi ze sobą broń i można zobaczyć ją najczęściej uśmiechniętą.

OsobowośćEdytuj

Wydaje się być uprzejma i zachowuje się, jak na księżniczkę przystało. Jednak w czasie starcia jest porywcza i gwałtowna oraz głodna walki. Chcąc udowodnić swą wartość, dba o swojego strażnika, Isaaca. Posiada głęboką nienawiść do Magnostadt, a będąc jeszcze dzieckiem dbała o swój kraj.

HistoriaEdytuj

Była poprzednio księżniczką Królestwa Musta'sim aż do 10 lat przed rozpoczęciem fabuły.

Gdy Dunya była jeszcze dzieckiem, jej matka zmarła, a ona sama została wychowywana przez matkę Isaaca, więc traktowała go jak brata. Wkrótce potem studenci Magnostadt zbuntowali się i zdetronizowali króla Musta'sim, ojca Dunyi. Rozkazano zlikwidować królewską rodzinę Musta'sim, a Isaac zmarł, chroniąc ją. I w tym momencie postanowiła przeciwstawić się swojemu losowi.

UmiejętnościEdytuj

  • Al-Qaus, Czarne Metalowe Naczynie
  • Pełny Ekwipunek Dżina
  • Dunya jako Czarny Dżin
  • Kamienne Smoki
  • Piaskowe Wiertło
  • Przygotowanie Ostatecznej Magii
  • Rea Bard

Zdolności FizyczneEdytuj

Wydaje się, że posiada pewne umiejętności w zakresie walki włócznią.

Czarne Metalowe NaczynieEdytuj

Al-Qaus (Czarna Magnetyczna Włócznia): Używa Czarnych Rukh do walki, zamiast  normalnych, Białych Rukh . Korzysta ona z Czarnego Metalowego Naczynia, w formie małej włóczni, która wykorzystuje  Magię Błyskawic. Zazwyczaj używa go do zbierania piasku z ziemi, za pomocą magnetyzmu. Jest w stanie zmienić kształt swojej włóczni, jednak by to zrobić wokół niej musi być dostatecznie duża ilość piasku, którą mogłaby użyć w tym celu. Jest w stanie wezwać ostre kolce z ziemi. Była w stanie również stworzyć lalkę z żelaznego piasku, która wyglądała jak człowiek, w tym przypadku był to Isaac . Gdy Dunya traci swoje moce, lalka rozsypuje się.

  • Kamienne Smoki : Z mocą jej Czarnego Metalowego Naczynia jest w stanie utworzyć do trzech kamiennych, smoczych głów i atakować nimi jednocześnie.
Forma Dżina: Kiedy wbija w siebie włócznię, jej ciało otaczają Czarne Rukh i przekształcają ją w Czarnego Dżina. W tym stanie jest o wiele bardziej wydajna (chociaż wspomniano, że zużywa wtedy o wiele więcej Magoi niż normalnie) i jest w stanie atakować w z ogromną siłą.
  • Piaskowe Wiertło : Przy pomocy Czarnego Metalowego Naczynia zbiera piasek wokół siebie, by utworzyć duże ilości kolców i nastepnie połączyć je w jeden olbrzymi. Następnie zaczyna nim obracać w bardzo szybkim tempie, tworząc wiertło.
  • Rea Bard (Nieograniczony Szyk Tańca Miecza): Kiedy Dunya używa Ostatecznej Magi , olbrzymi symbol Metalowego Naczynia pojawia się nad nia. Symbol zaczyna pokrywac się mroczną aurą. Gdy jest już całkowicie pochłonięty, tysiące mrocznych mieczy spada z nieba, wprost na przeciwnika.
Ekwipunek Czarnego Dżina: W swoim Ekwipunku Dżina, częściowo przekształca się w swoją ludzką postać. Ma na sobie wtedy ciemną zbroję, z Czarnych Rukh. Jej Magia Błyskawic prawdopodobnie jest wzmocniona.

BitwyEdytuj

  • Aladyn vs Dunya Musta'sim - wygrana
  • Aladyn, Alibaba i Hakuryuu vs Dunya, Isaac i Ithnan - przegrana

RelacjeEdytuj

Isaac Edytuj

Isaac był jej Rycerzem 10 lat temu, został jednak zabity, gdy chronił ją podczas zamachu stanu. Dunya traktowała go jak brata i wiele dla niej znaczył. Uczucie to było przez niego odwzajemnione.

AladynEdytuj

Aladyn ocalił Dunyę przed nienawiścią do samej siebie za śmierć Isaaca i ocalił ją przed odwróceniem jej losu, powodując zamianę Czarnych Rukh na Białe Rukh. Zaprzyjaźnili się w krótkim czasie, gdyż jej ciało było coraz słabsze, aż w końcu umarła, zamieniając się w węgiel jak Cassim.

IthnanEdytuj

Jak stwierdził Byoln, Ithnan był bardzo niesprawiedliwy dla Dunya.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej charakter jest oparty na postaci siostry Szeherezady z "Baśnii Tysiąca i Jednej Nocy".
  • Imię Dunya pochodzi z od arabskiego słowa  دُنيا‎ (Dunyaa), oznaczającego "świat". Natomiast jej nazwisko Musta'sim(مُستَعصِم Musta3ṣim) to arabski przymiotnik, opisujący kogoś, kto posiada umiar w obliczu pokusy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki