FANDOM

Small libaba.png
"Uwaga!"
Ten artykuł jest niekompletny! Jeśli posiadasz rzetelne informacje, uzupełnij go!
Small giana.png
"Spoiler!"

Doron
Doron.png
Biografia
Kanji ドロン
Rōmaji Doron
Znany jako
Opis fizyczny
Wiek
Płeć Mężczyzna
Wzrost
Relacje
Rodzina Myers (siostra)
Sojusznicy Matal Mogamett
Wrogowie Aladyn

Sphintus Carmen
Titus Alexius

Status
Dżin
Profesja Czarodziej
Przynależność Magnoshutatt

Imperium Partevia (dawniej)

Debiut
Manga Noc 156
Anime
Seiyū
Doron (ドロン, Doron) jest jednym z wyższych magów w Akademii Magnostadt.

WyglądEdytuj

Doron to bardzo chudy mężczyzna z ostrymi zębami i fioletowymi włosami zasłaniającymi jego bursztynowe oczy. Ma na sobie czarną pelerynę z kapturem i naramiennikami posiadającymi kwiatowe zdobienia.

Nosi bandaże na ramionach i klatce piersiowej oraz dwie pary spodni z szelkami i metalowe buty, tak jak jego siostra. Na szyi ma kolczastą obrożę połączoną łańcuchem z piercingiem pępka. Doron nosi ze sobą także bat, który jest mu przydatny podczas używania magii.

OsobowośćEdytuj

Doron przedstawiony został jako osoba okrutna, która zabije każdą osobę sprzeciwiającą się Magnostadt. Ludzie, którzy nie urodzili się jako magowie, lub nie praktykują magi, postrzegani są przez niego jak zwierzęta. Gdy przestają oni być zdolni do wykonywania swojego zadania zabija ich nie patrząc na powody lub inne rozwiązania.

HistoriaEdytuj

Nic nie wiadomo odnośnie jego przeszłości. Jedyną dostępną informacją jest to, że przybył on z Imperium Parthevia do Magnostadt razem z siostrą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki