FANDOM

  1. Dżiny (ジン, Jin) są to sztuczne formy życia stworzone z Rukh . Wszystkie były pierwotnie częścią służby Króla Salomona , a później walczyły przeciwko Medium. Mówi się że dżiny są w stanie zmienić poziom trudności w ich lochu . Śpią głęboko w nich, aż Zdobywca Lochu  okaże się godnym znalazcą ich skarbca. Według Amona, Dżin nie zmaterializuje się na Ziemi, ale zrobi wyjątek, jeśli zostanie wezwany przez jednego z Magi . Dżin, w końcu jest czystą mocą, którą wykorzystuje Król i Król Salomon stworzył ich z tego powodu. Yamuraiha  stwierdziła, że jest źle, między Dżinami i Magami . Dżiny posługują się Magią, ich użytkownicy też i jeśli Mag używa Dżina oraz swej magii te mogłyby kolidować ze sobą. Z tego powodu, Mag nie może być Królewskim Kandydatem ani Użytkownikiem Naczynia Pokrewnego.

Czarny DżinEdytuj

Al-Thamen odkryli sposób na wykorzystanie Czarnego Rukh, aby tworzyć własne techniki transformacji Dżinów. Dzięki przeszyciu siebie Czarnym Metalowym Naczyniem, mogą wezwać Czarne Rukh i je przekształcać, to jednak może być dokonane jedynie przez poświęcenie własnego życia. Czarne Dżiny są w stanie leczyć siebie tak długo, jak jest dostarczane im są Czarne Rukh.

Lista DżinówEdytuj

Dżin Ranga Magia Mistrz
Ugo Ciepło Salomon (były), Aladyn  (były)
Baal 1 Dżin Piorun Sinbad
Agares 2 Dżin Grawitacja Kouen Ren
Vassago 3 Dżin Armakan Amon-Ra
Valefor 6 Dżin Woda Sinbad
Amon 7 Dżin Ogień Alibaba Saluja
Barbatos 8 Dżin Siła Mu Alexius
Paimon 9 Dżin Wiatr Hakuei Ren
Leraje 14 Dżin Siła Kouha Ren
Zepar 16 Dżin Dźwięk Sinbad
Purson 20 Dżin Woda Ignatius Alexius
Cerberus 24 Dżin Mira Dianus Artemina
Astaroth 29 Dżin Ogień Kouen Ren
Forneus 30 Dżin Rametoto
Furfur 34 Dżin Sinbad
Phenex 37 Dżin Życie Kouen Ren
Focalor 41 Dżin Wiatr Sinbad
Vepar 42 Dżin Sinbad
Shax 44 Dżin Nerva Julius Caluades
Vinea 45 Dżin Woda Kougyoku Ren
Crocell 49 Dżin Sinbad
Alloces 52 Dżin Darius Leoxses
Zagan 61 Dżin Życie Hakuryuu Ren
Belial 68 Dżin Hakuryuu Ren
Dantalion 71 Dżin Czasoprzestrzeń Koumei Ren

Lista Czarnych DżinówEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • MoreDjinn.png
    Shinobu Ohtaka ukazała niektórych dżinów w ludzkiej postaci. A są to: Barbatos, Focalor, Amon, Paimon, Zepar i Zagan.
  • Dżiny oparte są na dżinach z arabskich i islamskich mitologii.
  • W Aladynie i Magicznej Lampie z Baśni Tysiąca i Jednej Nocy, Rukh są określone jako mistrzowie Dzinów.
  • Dżiny zostały stworzone przez Salomona, jest to oparte na islamskich wierzeniach, w których Salomon dowodził armią Dżinów.
  • Nazwa Ugo może pochodzić od francuskiego poety Victora Hugo, który napisał wiersz o nazwie "Les Djinns".
  • Tylko nazwa 24 dżina, Cerberusa, nie jest bezpośrednio zaczerpnięte z Małych Kluczy Salomona. Jest tak, ponieważ Cerberus jest związany z demonem Naberius (24 demon), a autor wybrał starą nazwę.
  • Niektóre Djinn, takie jak Agares i Valefor, mają 2 występy, z czego jedna jest skrócona a druga bardziej rozwinięta.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki