FANDOM

Byoln
Byoln
Biografia
Kanji ビョルン
Rōmaji Byorun
Znany jako
Opis fizyczny
Wiek 26 (nie żyje)
Płeć Mężczyzna
Wzrost 189 cm (6'2½")
Relacje
Rodzina
Sojusznicy
Wrogowie Sharrkan
Status
Dżin
Profesja Członek Al-Thamen
Przynależność Al-Thamen
Debiut
Manga Noc 106
Anime Odcinek 23
Seiyū
Byoln (ビョルン, Byorun ) jest członkiem Al-Thamen.

Wygląd Edytuj

Byoln to wysoki, szczupły oraz umięśniony mężczyzna. Posiada długie, zielone włosy, które sięgają mu za ramiona. Ma cienkie brwi oraz bliznę na prawym oku i opaską na lewym. Jego nos jest długi oraz cienki, a podbródek mocno zarysowany. Na czole Byoln widoczne są trzy, pionowo ustawione, czerwone kropki.

Jego strój składa się z futrzanego kapelusza z parą rogów, piórem oraz czerwonym klejnotem na przodzie. Na jego ramionach znajduje się czarna, krótka peleryna oraz futro pod nią. Jego talia pokryta jest białym futrem, znajduje się na niej także pas od pochwy miecza. Nosi on także czarne spodnie oraz buty sięgające powyżej kolan.

Osobowość Edytuj

Byoln początkowo wydaje się być spokojnym człowiekiem, później jednak staje się arogancki, gdy zdobywa przewagę nad swoimi przeciwnikami. Uważa również, że Użytkownik Naczynia nie może pokonać Użytkownika Czarnego Naczynia.

Historia Edytuj

Nie wiadomo nic o przeszłości Byoln,

Zdolności Edytuj

Zdolności Fizyczne Edytuj

Byoln okazał się być bardzo utalentowany w szermierce, był niemal na poziomie Sharrkan.

Czarne Metalowe Naczynie Edytuj

Byoln wykorzystuje Czarne Rukh zamiast normalnych Białych Rukh. Używa swojego rapiera jako Czarne Metalowe Naczynie tworząc dzięki niemu jego własne sobowtóry z cienia. Byoln nie pokazał nigdy swojej Formy Dżina Jego Magia związana jest z cieniem, nie wiadomo jednak jaki jest to typ.

  • Dhell-Dhell Dhalam (Kalejdoskopowa Formacja Cieni): W swojej Ostatecznej Magii, Byoln używa wszystkich swoich sobowtórów stworzonych dzięki Czarnemu Metalowemu Naczyniu, tworząc przy ich pomocy kształt przypominający kalejdoskop. Byoln i wszystkie jego kopie atakują wroga w tym samym czasie.

Bitwy Edytuj

  • Sharrkan vs Byoln- przegrana

Więcej z Fandomu

Losowa wiki