FANDOM

Borg
Bolg
Kanji 防壁魔法 (ボルグ)
Romaji Borugu
Znane jako Magiczna Bariera
Status
Rodzaj Magiczne Zdolności
Użytkownicy
Debiut
Manga Noc 46
Anime Odcinek 10
Borg (防壁魔法 (ボルグ), Borugu, Magiczna Bariera) mówi się, że to dowód bycia Magiem. To technika defensywna, wykorzystująca Magoi do pokrycia otoczenia osoby, by zablokować ataki o złych intencjach, większość ataków fizycznych i magicznych do pewnego stopnia. Jego wytrzymałość jest jednak zależna od siły danej osoby. Według Profesor Myers, jeśli Borg zostanie zaatakowany przez ogromną siłę fizyczną, może zostać zkruszony/zniszczony.

W przypadku Magi, wręcz niemożliwym wydaje się wgniecenie ich Borga ze względu na jego twardość, jednak Metalowe Naczynia lub Naczynia Pokrewne mogą być w stanie go przebić. Ich Borg może być zniekształocny, by zwiększyć jego wytrzymałość w konkretnym regionie. Są również zdolni do utworzenia masywnej bariery Borga, lecz do jego utrzymania potrzebna jest duża ilość Magoi.

OdmianyEdytuj

Mimo iż Borg jest zdolnością obronną, może być również wykorzystany ofensywnie. Magia ta została nazwana Borg Al-Samm, która tworzy głowy smoka z powłoki Borg'a, które mogą być wykorzystane jako ofensywny atak. Ze względu na tę zdolność, magia ta nazywana jest również Osiem Murów Obronnych. Nawet w ofensywnej formie, Borg Al-Samm jest zdolny do ochrony użytkownika przed magicznymi atakami. Gyokuen Ren, dzięki temu zaklęciu, była w stanie ochronić się przed atakiem Ramz Al-Salos Judar'a. Tylko dwie osoby były w stanie używać tej techniki: Sheba i Gyokuen Ren.

CiekawostkiEdytuj

  • Ugo jest jedyną osobą, która jest w stanie zniszczyć Borg Magi'ego za pomocą siły fizycznej. Jednak Korpus Fanalis z Imperium Reim, wykazał umiejętność niszczenia Borg'a gołymi rękami i nogami, lecz tylko Borg zwykłych magów.
  • Zaklęcie Aladyna, "Ugo", jest w stanie zniszczyć Borg za pomocą siły fizycznej.
  • Aladyn i Sheba są jedynymi przedstawionymi magami do tej pory, którzy są w stanie zniekształcać ich Borg.
  • Magowie są jednymi, którzy mogą tworzyć i korzystać z Borg'a.
  • Nazwa tej zdolności jest korpucją arabskiego słowa بُرج Burj, które oznacza "Wieża" lub "Cytadela".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki