FANDOM

Barbatos
Barbados
Biografia
Kanji バルバトス
Rōmaji Barubatosu
Znany jako
Opis fizyczny
Wiek
Płeć Mężczyzna
Wzrost
Relacje
Rodzina
Sojusznicy Muu Alexius
Wrogowie
Status
Dżin
Profesja Dżin
Przynależność Muu Alexius
Debiut
Manga Noc 235
Anime
Seiyū
Image Gallery

Barbatos (バルバトス, Barubatosu) jest Dżinem należącym do Muu Alexiusa . Jest to Dżin Łowiectwa i Szlachectwa. Barbatos został znaleziony w ósmym Lochu.

HistoriaEdytuj

Barbatos mieszkał w Alma Torran i był częścią dworu Salomona. Barbatos, wraz z resztą dżinów, został stworzony przez króla Salomona z Rukh.

ZdolnościEdytuj

Barbatos ma zdolność kontrolowania siódmego rodzaju magii.

Naczynie PokrewneEdytuj

Znani posiadacze naczynia pokrewnego Barbatos'a to Myron Alexius i Rohroh. Wszyscy należą do Korpusu Fanalis .

Metalowe Naczynie

Metalowe Naczynie Barbatos to miecz używany przez Muu. Dzięki Magii Siły jest w stanie wytworzyć fale uderzeniowe, które przemieszczają się na długie dystanse. Fale te mogą być w różnej postaci zależnie od używanego ataku. Przykładowo ,jeżeli użyje się uderzenia fala uderzeniowa przybierze kształt pocisku, w momencie użycia cięcia mieczem w kierunku celu zostanie wysłana fala sprężonego powietrza. Każda fala uderzeniowa wystarczy do zniszczenia Borg i poważnego uszkodzenia Maga .

Ekwipunek DżinaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię prawdopodobnie pochodzi z książki Lesser Key Salomon. W pierwszej części tej książki, zatytułowanej Ars Goetia kilka demonów jest opisanych, w tym Belial który jest ósmy. Belial zamieszkiwał 8 Loch.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki