FANDOM

Small giana.png
"Spoiler!"
Small libaba.png
"Uwaga!"
Ten artykuł jest niekompletny! Jeśli posiadasz rzetelne informacje, uzupełnij go!
Barbarossa
Barbarossa.png
Biografia
Kanji バルバロッサ
Rōmaji Barubarossa
Znany jako Bar
Opis fizyczny
Wiek
Płeć Mężczyzna
Wzrost
Relacje
Rodzina Draguliel Pertegomidus (ojciec)
Drakon (brat)
Nienazwani bracia
Saher (szwagierka)
Sojusznicy Judar
Memphis
Shaka
Zayzafon
Rotter
Wrogowie
Status
Dżin Glasya-Labolas
Profesja Porucznik
Królewski Kandydat
Przynależność Imperium Parthevia
Debiut
Manga SnB: Noc 36 (debiut)
Anime SnB: Odcinek 3 (epizod/sylwetka)
Seiyū Takehito Koyasu
Barbarossa (バルバロッサ, Barubarossa) jest porucznikiem Imperium Parthevii, głową rodziny Dragul i starszym bratem Drakon'a. Jest jednym z Królewskich Kandydatów Judar'a, Zdobywcą Lochu i właścicielem Dżina Glasya-Labolas.

WyglądEdytuj

Barbarossa ma krótko przycięte, zielone włosy i grzywkę, która kończy się nad jego oczami, przypominającymi ślepia smoka. Ma kolczyk z łańcucha z klejnotem na końcu jak jego brat, Drakon. Zwykle zakłada wojskowy mundur Parthevii.

OsobowośćEdytuj

W retrospekcjach, mimo iż jego wygląd nie został jeszcze ujawniony, kiedy mówił o zaręczynach z księżniczką Serendine, sprawiał wrażenie zimnego i skłonnego do manipulacji. Nie miał żadnych skupułów, by poinformować Serendine, że jej ojciec "niestety" zmarł przed dniem ich ślubu i pozwolił jego Członkom Służby zatakować jego młodszego brata Drakon'a i służące Serendine. Barbarossa w ogóle nie dba o Drakon'a i był gotów zabić go z zimną krwią.

Niemniej jednak Barbarossa okazuje szacunek Judar'owi, którego przeprasza za niepokojenie Rukh, które nie pozwoliły mu spać.

HistoriaEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Metalowe Naczynie Edytuj

  • Metalowe Naczynie Barbarossy
  • Barbarossa aktywujący swoje Metalowe Naczynie
  • Pół Ekwipunku Dżina
  • Hadit Barad Iltehaq
  • Efekt Hadit Barad Iltehaq
  • Hadit Barad Iltehaq przebija Drakon'a

Glasya-Labolas jest Dżinem Rzezi i Argoancji, którego Barbarossa zdobył przechodząc 25 Loch. Metalowym Naczyniem Barbarossy jest jego topór.

Duchu Rzezi i Argonacji, posil się moją energią i podziel się ze mną siłą! Glasya-Labolas

—Barbarossa, wzywający moc Glasya-Labolas

Ekwipunek Dżina: Barbarossa jest w stanie wyposażyć się w połowę Ekwipunku Dżina. Jego zbroja topi się, zyskuje szatę i khakkharę. Mimo, iż Barbarossa nie jest w stanie wyposażyć się w Pełny Ekwipunek, jest wystarczająco silny, albo z łatwością pokonać Drakon'a. Jego typ Magii jest wciąż nieznany, lecz można powiedzieć, że jest związany ze stalą.
  • Hadit Barad Iltehaq: Barbarossa używa mocy swojego Dżina, by stworzyć stalowe pociski i wystrzelić je w kierunku przeciwnika. Ten atak był wystarczająco silny, by przebić smoczą zbroję Drakon'a w wielu miejscach.

RelacjeEdytuj

DrakonEdytuj

SerendineEdytuj

JudarEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jego imię oznacza "czerowną brodę" we włoskim. Może odnosić się to do Fryderyka I Barbarossy, cesarza rzymskiego.
  • Z wyglądu jest wyraźnie podobny do Seto Kaiby z serii Yu-Gi-Oh!.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki