FANDOM

Small giana.png
"Spoiler!"
Aum Madaura
Madoora Omu.png
Biografia
Kanji 大聖母 (オーム・マドーラ)
Rōmaji Ōmu.Madōra
Znany jako
Opis fizyczny
Wiek SnB: 27
Magi: 42 (nie żyje)
Płeć Kobieta
Wzrost 174 cm
Relacje
Rodzina
Sojusznicy Olba
Załoga Aum Madaury
Firma Mariadel
Wrogowie Hakuryuu Ren
Aladyn
Alibaba Saluja
Morgiana
Sinbad
Status
Dżin
Profesja Piraci
Głowa Firmy Mariadel
Przynależność Załoga Aum Madaury
Firma Mariadel (dawniej)
Imperium Reim (dawniej)
Debiut
Manga Magi: Noc 123
SnB: Noc 61
Anime Odcinek 29
Seiyū Aya Hisakawa

Aum Madaura (大聖母 (オーム・マドーラ), Ōmu.Madōra) była przywódczynią grupy piratów, którzy napadali na statki niedaleko portu Królestwa Aktia. Piraci byli w większości dziećmi, które porwała i zrobiła pranie mózgu Magicznym Narzędziem, Wachlarzem Świętej Matki. Po aresztowaniu przez flotę wojenną Królestwa Aktia została przez nich zabrana do portu gdzie rozwścieczony Hakuryuu odciął jej głowę centralnie przed całą grupą, którą kiedyś dowodziła.

Piętnaście lat wcześniej Madaura była znana, jako Maader Umm Mariadel i stała na czele firmy handlowej Mariadel. Nie jest wiadomo jak stała się przywódczynią piratów, ale stało się to po tym jak weszła w konflikt z Sinbadem i Firmą Handlową Sindria.

WyglądEdytuj

Umm w Magi.png
W Magi
Umm w SnB.png
W SnB

Umm jest wysoką kobietą z ekstremalnie długimi, ciemnymi włosami opadającymi z przodu jak i z tyłu. Twardówki jej oczu są ciemne a źrenice jasne. Nosi koronę w dziwnym kształcie, która sprawia, że wygląda jakby miała na głowie parę rogów.

Na prawej ręce nosi swoje Magiczne Narzędzie, Wachlarz Świętej Matki, które wygląda jak zwierzęca łapa. Nosi futrzany płaszcz z głębokim dekoltem.

OsobowośćEdytuj

Cel Aum.png

Jej cel

Umm jest okrutną manipulatorką. Chce użyć swojego magicznego narzędzia w celu kontrolowania przyszłych władców świata póki są jeszcze dziećmi. Wtedy wszyscy ludzie na świecie stali by się jej dziećmi.

HistoriaEdytuj

Piętnaście lat wcześniej Umm Madaura stała na czele firmy handlowej Mariadel, stacjonującej w Remano w Imperium Reim. Kiedy Sinbad wyruszył do Sasan, Umm złapała Firmę Handlową Sindria w macki fałszywej inwestycji, co doprowadziło ich do sporego długu.

Po konflikcie z Sinbadem zaczęła porywać dzieci z zaatakowanych przez siebie wiosek w celu uczynienia ich swoja własną bandą piratów.

UmiejętnościEdytuj

  • Działo Ryczącej Zimnej Fali
  • Wachlarz Świętej Matki

Magiczne NarzędziaEdytuj

Działo Ryczącej Zimnej Fali: Jest to Magiczne Narzędzie, które wykorzystuje Magię Lodu i Insekta Wzmacniającego Magię. Tworzy małą, zimną falę, która zamarza za pomocą wody. Atak ten jest bardzo podobny do zaklęcia Judara, Thalg Al-Salos.
Wachlarz Świętej Matki: Jest to Magiczne Narzędzie, które zakłóca swój umysł za pomocą Magii Światła. Działa najlepiej na dzieci. Madaura wykorzystuje to do kontrolowania przyszłych liderów świata, gdy są jeszcze dziećmi. Następnie wszyscy ludzie na świecie, staną się jej dziećmi.

RelacjeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jej imię w języku japońskim oznacza Wielka Święta Matka.
  • Hakuryuu stwierdził, że Umm Madaura była jak jego własna matka; nie dbająca o swoje dzieci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki