FANDOM

Astaroth
Astaroth (1)
Biografia
Kanji アシュタロス
Rōmaji Ashutarosu
Znany jako
Opis fizyczny
Wiek
Płeć Meżczyzna
Wzrost
Relacje
Rodzina
Sojusznicy
Wrogowie
Status
Dżin
Profesja Dżin
Przynależność Kouen Ren

Labirynt Astaroth
Alma Toran

Debiut
Manga Noc 186
Anime Odcinek 48
Seiyū
Image Gallery

Astaroth (アシュタロス, Ashutarosu) jest jednym z trzech dżinów Kouena. Posługuje się magią ognia. Znajdował się w 29 Labiryncie "Astaroth".

WyglądEdytuj

Astaroth ma długie włosy w kształcie węży i trzecie oko na czole. Jest dobrze zbudowany, nosi naszyjnik i ozdoby na przedramieniach. Na jago ciele widnieją łuski. Posiana pazury jak smok.

OsobowośćEdytuj

Podobnie jak w przypadku innych Dżinów, Astaroth okazuje głęboki szacunek wobec Aladyna , który jest Magim. Również Astaroth daje pierwszeństwo starożytnym zasadom określonych przez Salomona , ale jest gotowy, aby przejść obok nich, gdy okoliczności pozostawiają tylko tę opcję. Dotychczas Astaroth jeszcze nie okazał żadnej szczególnej wrogości wobec swoich braci.

Astaroth gorgon tribe

HistoriaEdytuj

Astaroth mieszkał w Alma Toran  i był częścią króla Salomona. Wraz z resztą Dżinów, został stworzony przez króla Salomona z Rukh.

ZdolościEdytuj

Astaroth kontroluje 1 typ magii, Magię Ognia.

Metalowe Naczynie

Astaroth znajduje się w ulubionym mieczu Kouena.

Naczynia Pokrewne

Jedyną znaną osobą będącą naczyniem pokrewnym jest Seishuu Ri.

Wyposażenie w Dżina

Włosy Kouena stają się dłuższe i przypominają węże jak u jego dżina. Ma ciężki naszyjnik i ozdoby na przedramieniach. Nosi również pas, a na brzuchu pojawia się ciemny tatuaż.

Astor Inqerad

<p style="text-align:center;">"Duchu bojaźni i medytacji! Ty, który gromadzisz moc dla królów! Ześlij wielki ogień piekielny, który osądzi ziemię!"

~Kouen, wzywając Ostateczną Magię Astarotha

Ta ekstremalna magia tworzy smoka z białych płomieni, który gdy zostanie wezwany spala wszystko co stoi mu na drodze. Nawet po zakończeniu ataku płomienie Astarotha mają płąnąć przez wieczność chyba, że Kouen każe im zgasnąć. 

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię prawdopodobnie pochodzi z książki Lesser Key Salomon. W pierwszej części tej książki, zatytułowanej Ars Goetia kilka demonów jest opisanych, w tym Belial który jest sześćdziesiąty ósmy. Belial zamieszkiwał 68 Loch.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki